سرمربی تیم والیبال پیام خراسان:

وعده بیخودی نمی‌دهم

سرمربی پیام مشهد گفت: با جدایی چند بازیکن اصلی، قطعا به مشکل خواهیم‌خورد.

اکبر خداوردی در خصوص شرایط پیام و جدایی پنج بازیکن از این تیم، اظهار کرد: باشگاه شرایط مالی خوبی ندارد و از آن جا که نمی‌توانست مطالبات این بازیکنان را پرداخت کند، آنها را کنار گذاشت، البته در این میان بهروز کمالی‌پور به دلایل فنی از تیم کنار گذاشته‌شد.

وی افزود: شهرداری مشهد 500 میلیون تومان  به حساب باشگاه واریز کرد و 30 درصد از قرارداد بازیکنان و کادرفنی پرداخت شد. با چند بازیکن برای نیم‌فصل دوم مذاکره شده که اسامی آنها پس از ثبت قرارداد اعلام خواهدشد. از پولی که به باشگاه واریز شد، به بازیکنان جداشده پولی پرداخت نشد. همچنین باشگاه از سوی فدراسیون ملزم شد تا مالیات فدراسیون والیبال در فصل گذشته را پرداخت کند.

سرمربی پیام مشهد در خصوص جذب بازیکن، خاطرنشان کرد: شرایط مالی پیام اجازه نمی‌دهد در جذب بازیکن مدنظرمان حق انتخاب داشته باشیم. البته بازیکن آزاد هم در لیگ برتر وجود ندارد. اکثر تیم‌ها بازیکنان خود را حفظ کرده‌اند.

خداوردی در خصوص ادامه روند پیام با جدایی پنج بازیکن اصلی این تیم، عنوان کرد: صددرصد به مشکل خواهیم خورد. این یک امر طبیعی است. برنامه خاصی هم برای حل این مشکل نداریم. در روز نخست که به پیام آمدم، هدفم حفظ این تیم در لیگ برتر بود. تیمی که 2 میلیارد تومان بدهی دارد، قطعا در جریان مسابقات روزهای سخت‌ هم خواهدداشت. هر موقع پولی به باشگاه واریز شود، قسمتی از آن سهم بدهی‌های گذشته می‌شود. تا کنون یک میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز شده، اما هنوز مشخص نیست چه زمانی اسپانسرها پای کار می‌آیند.

وی یادآور شد: تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی انجام دهیم و نماینده خوبی برای مشهد باشیم. دست روی دست نخواهیم گذاشت و بازنده مطلق نخواهیم‌بود. عدم برگزاری تمرین به مدت یک ماه، قطعا به تیم ضربه می‌زند. 29 دی در یک بازی عقب‌افتاده با شهرداری گنبد بازی خواهیم کرد که در این بازی از بازیکنان‌ جدید هم نمی‌توانیم استفاده کنیم.

سرمربی پیام مشهد در خصوص این که آیا پیام می‌تواند جایگاه فعلی خود را حفظ کند یا خیر، گفت: قطعا می‌خواهیم در پلی‌آف حضور داشته باشیم، اما نمی‌توانم درباره جایگاه پیام وعده بیخودی بدهم. پیش‌بینی جایگاه پیام در انتهای فصل، عقلانی نیست. باید بازیکنان جدید را جذب کنیم. از این پس بازیکنان بومی و جوان‌مان بیشتر بازی خواهند کرد. قطعا حفظ رتبه و صعود به پلی‌آف کار سختی است.

خداوردی افزود: شرایط پیام در حدی هست که بتواند خودش را در لیگ برتر حفظ کند. تیم‌هایی که هم‌تراز ما هستند را باید شکست دهیم. تاوان استفاده از بازیکن جوان را مربی می‌دهد. استفاده از جوانان، کنار باتجربه‌ها بیشتر جواب خواهد داد. نیم‌فصل دوم، فرصت بسیار خوبی برای جوانان پیام خواهدبود تا خود را اثبات کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *