سرآسیایی: دچار سکته شدیم

زور شهرخودرو به قعرنشین نرسید!

دیدار تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و شهر خودرو با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران دیروز (جمعه) با انجام یک بازی آغاز شد. در این دیدار تیم‌های فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و شهر خودرو از ساعت 14 روز گذشته در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر به مصاف هم رفتند که این مسابقه در پایان با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

در بیشتر دقایق بازی این شهر خودرو بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت‌های خوبی هم برای گلزنی به دست آورد اما نتوانست از آن‌ها استفاده کند. این بازی در حالی با تساوی به پایان رسید که شاهین از دقیقه ۲۹ و با اخراج حسین مالکی بازی را ۱۰ نفره ادامه داد.

شهر خودرو با این نتیجه ۲۹ امتیازی شد و در رده ششم باقی ماند. شاهین هم با هفت امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

درگیری تماشاگران با مدیران شهرخودرو

در اواخر نیمه اول سیدمهدی رحمتی دروازه بان شهر خودرو با یکی از عکاسان درگیری لفظی شدیدی پیدا کرد که در نهایت ماموران این عکاس را به بیرون زمین هدایت کردند.

در پایان نیمه اول به دلیل پرتاب سنگ و اشیا به سمت داوران آنها نمی‌توانستند وارد رختکن شوند و چند دقیقه‌ای آنها در داخل زمین باقی ماندند.

شروع نیمه دوم هم با جنجال همراه بود و داوران با کمک نیروی انتظامی توانستند وارد زمین شوند اما به دلیل پرتاب سنگ به سمت داوران، داور مسابقه سوت شروع بازی را در نیمه  دوم به صدا در نیاورد.

برخی از مدیران باشگاه شهر خودرو از اتفاقات رخ داده در زمین فیلمبرداری می‌کردند که تماشاگران شاهین با آنها درگیری شدیدی پیدا کردند.

اخراج حسین مالکی از شاهین بوشهر در نیمه اول این مسابقه باعث التهاب جو ورزشگاه شد.

بعد از اینکه در نیمه اول تماشاگران به دلیل اعتراض به داوری باعث کنده شدن بخشی از فنس‌های ورزشگاه شدند بین دو نیمه مسئولان ورزشگاه جوشکار و آهنگر به ورزشگاه آوردند و در جریان نیمه دوم این کارگران همزمان با انجام بازی مشغول کار شدند.

دستمان خالی بود

مجتبی سرآسیایی، سرمربی شهرخودرو بعد از تساوی بدون گل مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی از نظر کیفی خوب نبود. آنقدر مسایل حاشیه ای در مسایل فنی داخل شد که شرایط تغییر کرد. دو تیم در 20 دقیقه اول خوب بازی کردند. در این مسابقه خلعتبری، صادقی و آقاجانپور را در اختیار نداشتیم و چند بازیکن هم از تیم جدا شدند. دستمان خالی بود.

وی افزود: اتفاقاتی که رخ داد شرایط فنی را آنقدر تحت تاثیر قرار داد که بازی از وضعیت فنی خارج شد. باعث تاسف است که بگویم چنین اتفاقاتی رخ داد. آنقدر از مردم بوشهر تعریف شنیده بودم مسایلی که در این بازی رخ داد اصلا زیبنده مردم خوب بوشهر نبود.

سرآسیابی با اشاره به داوری بازی گفت: قطعا کارشناسان در مورد اخراج بازیکن شاهین نظر خواهند داد. کارت زرد دوم که به بازیکن شاهین داده شد، درست بود و نمی‌دانم چه شد که این اتفاقات رخ داد و تیم بیرون آمد و این مسایل در لیگ دسته سه هم رخ نمی‌دهد. ما هم شرایط را درک می‌کنیم و شاهین تیم پرهواداری است.

90دقیقه فحاشی کردند

وی افزود: متاسفم که 90 دقیقه با بلندگوی دستی فحش دادند. مگر می شود 90 دقیقه این همه فحاشی با بلندگو کرد؟! این برایم علامت سوال بزرگی است.

وی افزود: شاید همه تماشاگران چنین کاری نمی‌کردند اما این اتفاقات فوتبال را خراب کرد و از نظر فنی بخاطر این اتفاقات تحت تاثیر قرار گرفتیم. شاهین بعد از 10 نفره شدن دفاع محض کرد و کاش حریف 10 نفره نمی شد. برای شاهین بوشهر آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم این تیم شرایط بهتری پیدا کند. این تیم بازیکنان بدی ندارد. فکر می کنم این مسایل باعث شده تیم شاهین مسیر را اشتباه برود.

سرآسیایی در مورد  اینکه به هر حال وضعیت تیم شاهین حساس است و امتیاز از دست داده، گفت: حتما درست می گویید و ما هم در این شرایط بوده ایم و امتیازهای زیادی از دست داده ایم اما این رفتارها به جایی نمی رسد. فقط مسیر زیبای فوتبال تغییر می کند و حاصل دیگری ندارد. ما هم در نساجی امتیاز از دست دادیم. اگر دقت کرده باشید، اخراج بازیکن شاهین مسیر فوتبال را عوض کرد. کار خوب پیش می رفت اما اخراج بازیکن شاهین شرایط فوتبالی را تحت تاثیر قرار داد. بازیکنان ما شوک شدند از این اتفاقات و مسابقه طراوت خود را از دست داد.

سرمربی تیم شهر خودرو در مورد جدایی گل‌محمدی  تصریح کرد: گل محمدی مربی بسیار فنی و دوست داشتنی است و مربی محبوبی در مشهد بود. اتفاقاتی که صحبت کردید، مدیریتی است و مدیران باشگاه باید در موردش صحبت کنند که به اندازه کافی هم صحبت شده است. ما دچار سکته و شکستگی کوچکی شدیم. این تیم خانه گل محمدی است و او هم مردم مشهد را دوست دارد اما شرایطی که رقم خورد به باشگاه لطمه زد و ما یک بازه زمانی را از دست دادیم و از آن مهم تر اینکه خود گل محمدی را از دست دادیم.

وی در مورد بازی های آسیایی در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: دو بازی آسیایی داریم از نظر بازیکن شاید دست و بال مان خالی شده است اما برای دفاع از اعتبار پرچم ایران تلاش می کنیم.

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *