بسکتبال مشهد پیشرفت‌های خوبی داشته است

رئیس فدراسیون بسکتبال کشور:

رئیس فدراسیون بسکتبال در خصوص روند آماده‌سازی تیم ملی در راه المپیک، گفت: این روزها بسکتبال خراسان رضوی یادآور سال های نه چندان دوری است که ملی پوشانی از این استان داشتیم.

رامین طباطبایی، با اشاره به کیفیت لیگ امسال اظهار کرد: لیگ امسال از کیفیت خوبی برخوردار است چرا که نزدیک به 60 درصد به تعداد تیم‌ها افزوده شده است.

رئیس فدراسیون بسکتبال خاطرنشان کرد: از نظر کیفی نیز تیم‌ها نزدیک به هم هستند، هیچ تیمی را نمی‌توان از قبل جزو پلی‌آفی‌ها دانست که این برای بسکتبال ما می‌تواند خوشایند باشد و در عین حال نتایج غیرقابل پیش‌بینی خواهد بود، ضمن اینکه در این شرایط ما می‌توانیم بازیکنان را بهتر رصد کنیم.

آویژه صنعت هفته به هفته بهتر می‌شود

وی افزود: سعی داشته‌ایم تا شرایط برابری را برای باشگاه‌ها رقم بزنیم تا بتوانند بازی‌های بهتری را رقم بزنند، تیم آویژه صنعت هم هر هفته در حال بهتر شدن است و نسبت به روزهای اول بهتر بازی می‌کند.

طباطبایی عنوان کرد: بسکتبال مشهد پیشرفت‌های خوبی داشته و یادآور روزهای خوش این شهر در زمانی است که خراسانی‌ها در تیم ملی بازیکن داشته‌اند و این در نهایت سبب می‌شود تا توجه ویژه‌ای را به این استان داشته باشیم.

رئیس فدراسیون بسکتبال با اشاره به بازیکنان خارجی به‌کار گرفته شده در لیگ برتر، تصریح کرد: با توجه به افزایش نرخ ارز دست باشگاه‌ها کمی خالی شد اما با همین اوضاع در هنگام جذب بازیکن فدراسیون نظر خود را در خصوص جذب بازیکنان به باشگاه‌ها اعلام می‌کند، چرا که دوست داریم بازیکنان باکیفیت وارد لیگ شوند.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر بسکتبال به‌دلیل حضور بازیکنان خارجی باکیفیت، پیشرفت خوبی داشته و آن‌ها باید در کنار بازیکنان ما باشند تا بسکتبال ما به سطح اول بسکتبال نزدیک‌تر شود.

طباطبایی با بیان اینکه هر حادثه‌ای که رخ می‌دهد جامعه ورزش در کنار مردم است، عنوان کرد: جریان شهادت سردار سلیمانی برای ورزشکاران بسیار سخت بود.

رئیس فدراسیون بسکتبال یادآور شد: جامعه بسکتبال نیز در راهپیمایی‌ها در کنار مردم بود تا قدردانی کوچکی از این سردار شهید داشته باشد، ضمن اینکه در تمام بازی‌ها نامی از سردار شهید سلیمانی برده می‌شد.

مدیریت هزینه داریم

وی در خصوص روند آماده‌سازی تیم ملی در راه المپیک، اظهار کرد: مشکلات مالی گریبان‌گیر تمام فدراسیون‌ها شده، اما سعی کرده‌ایم مدیریت هزینه داشته‌ایم تا در راه آماده‌سازی تیم ملی مشکلی پیش نیاید.

طباطبایی بیان کرد: کاپ آسیا در اوایل اسفندماه برگزار می‌شود که میزبان تیم‌های سوریه و قطر خواهیم بود، این مسابقات به‌نوعی آماده‌سازی در راستای المپیک است.

رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: تیم ما تغییرات بسیاری داشته است، بچه‌های ما خود را پیدا کرده‌اند، در جام جهانی نیز بهترین تیم در میان تیم‌های آسیایی شدیم و امیدواریم بتوانیم با بازی‌های خوب عامل صعود از گروه خود در المپیک شویم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *