رئیس شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان:

احتمالا در این دوره لیستی نداشته باشیم

رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان خراسان رضوی گفت: شورای هماهنگی باید در خصوص ارائه لیست تصمیم بگیرد، اما احتمال اینکه اعلام کنند ما کاندیدایی نداریم، زیاد است.

به گزارش ایسنا، ناصر آملی‌مقدم در خصوص رد صلاحیت شدن کاندیداهای اصلاح‌طلب در استان، اظهار کرد: کسی از اصلاح‌طلبان را باقی نگذاشتند، با همین اطمینان می‌گویم که همه را رد کردند.

وی بیان کرد: من هرچه از دوستان پرسیدم، کسی را باقی نگذاشتند، حتی تعداد زیادی از نمایندگان مجلس را رد کردند و در استان نیز به همین سیاق کاندیدای  اصلاح‌طلبی نمانده است.

آملی‌مقدم افزود: حتی بی‌تفاوت‌ترین افرادی که متفاوت از آنها فکر می‌کردند را نیز نپذیرفتند و افرادی را رد صلاحیت کردند که من باورم نمی‌شود، گفته می‌شود در تربت جام حتی یک نفر اهل سنت را تایید نکردند.

رئیس شورای هماهنگی اصلاح طلبان خراسان رضوی گفت: شورای هماهنگی باید تصمیم بگیرد، امروز نیز جلسه شورای هماهنگی تشکیل شده و ما شورای اصلاح‌طلبان را تشکیل می‌دهیم، اعضای هیات‌رئیسه و شورای آن در این خصوص مشورت کرده و تصمیم خواهند گرفت، اما احتمال اینکه اعلام کنند ما در انتخابات کاندیدایی نداریم، زیاد است.

وی در خصوص افراد شاخص اصلاح‌طلب رد صلاحیت شده در مشهد، عنوان کرد: آقای جوادی حصار، مهدی شریفی، عظیمی، خانم قلی‌زاده و سایر افراد با بندهای مختلفی رد صلاحیت شدند که اکثرا به علت عدم التزام به اسلام و ولایت فقیه بوده است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *