پیروزی آویژه صنعت برابر پتروشیمی؛

مدعی قهرمانی در مشهد زمین‌گیر شد

از سری مسابقات سوپر لیگ بسکتبال کشور صنعت آویژه مشهد برابر پتروشیمی قرار گرفت که در پایان این تیم مشهدی بود که توانست با نتیجه 79 بر 71 نتیجه را به سود خود پایان دهد.

تیم‌های آویژه صنعت پارسا و پتروشیمی بندر امام عصر 5شنبه در قالب هفته دوم برگشت سوپرلیگ بسکتبال در سالن سجاد به‌مصاف یکدیگر رفتند.

در این بازی که با حضور پرشور بسکتبال دوستان مشهدی برگزار شد، کوارتر اول دو تیم پابه‌پای یکدیگر پیش رفتند تا جایی که این کوارتر با تساوی دو تیم در امتیاز 21 به پایان رسید.

در کوارتر دوم آویژه صنعت پارسا که از حمایت‌های تماشاگران خود بهره می‌برد توانست در دفاع منظم و با قدرت ظاهر شود و بازیکنان منطقه رنگی را از کار بیندازد تا کار برای امتیازهای پرتعداد و موفق عماد سلمانی راحت‌تر شود و آویژه این کوارتر را با اختلاف 13 امتیازی به پایان برد.

پتروشیمی که از ملی‌پوشان پر تعدادی بهره می‌برد به بازی پیرامونی و گردش توپ بالا رو آورد که این موضوع سبب شد تعداد سه امتیازی‌های بندرامامی در کوارتر سوم بالا رود و بندر امامی‌ها این کوارتر را با نتیجه 22 بر 19 به سود خود به پایان ببرند.

هنرنمایی هنری

کوارتر سوم که صنعت آویژه تلاش در حفظ برتری برابر حریف جنوبی خود داشت با تشویق‌های بی‌امان تماشاگران همراه شد اما در این کوارتر نباید از هنرنمایی‌ها و سه امتیازی‌های دیدنی هنری نیز غافل شد.

پتروشیمی که در کوارتر سوم توانسته بود با نتیجه 22 بر 19 بر صنعت آویژه پیروز شود در ابتدای زمان پایانی با بهره‌گیری از تمام توان بازیکنان با تجربه خود و استفاده سعی در مدیریت بازی را داشت، اما این بازیکنان صنعت آویژه بودند که با استفاده از بازی با انرژی هر لحظه در پی افزایش اختلاف امتیازها بودند.

تلاش‌های دو تیم باعث افزایش هیجان در هر لحظه از بازی شد و تا ثانیه‌های پایانی این بازی حساس ادامه داشت و در پایان این جوانان صنعت آویژه توانستند با نتیجه 79 بر 71 پیروز میدان شوند.

به بازیکنان خود ایمان داشتم

سرمربی صنعت آویژه در این خصوص بازی گفت: پتروشیمی بهترین تیم لیگ است و تبریک بزرگ به همه بازیکنان و تماشاگران می‌گویم.

سرجان ایوانوویچ اظهار کرد: خیلی نمی‌خواهیم دوراندیشی کنیم و بیشتر تمرکزمان روی بازی هفته آینده در گرگان خواهد بود.

وی افزود: داوری خیلی خوب بود، به بازیکنانم اعتقاد داشتم و می‌دانستم می‌توانند این اتفاق را شکل دهند.

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *