روز تلخ و شیرین یل جویبار در آزادی

حسن یزدانی با وجود برتری در هر ۲ مبارزه نیمه نهایی و رده بندی نتوانست روی سکوی تیمی لیگ برتر برود.

همیشه عادت داریم حسن یزدانی را روی سکو ببینیم؛ به ویژه سکوی قهرمانی. او که با تیم تا ثبت جهانی توس وارد لیگ برتر کشتی آزاد شد و در رسیدن تیمش به نیمه نهایی هم نقش ویژه‌ای ایفا کرد، جمعه ۲ بار روی تشک رفت، اما تیم مشهدی به هدفی که داشت، نرسید.

یل جویبار که با انگیزه های مالی وارد لیگ شده بود، مثل همیشه پرقدرت روی تشک حاضر شد و در مبارزه نیمه نهایی که خیلی حساس و نزدیک دنبال می شد، از سد علی موجر از تیم اترک گذشت. حسن یزدانی البته در ابتدای این کشتی با حمله حریفش غافلگیر شد و یک امتیاز به او داد، اما در ادامه با دستان توانمند و فنون زیبایی که به نمایش گذاشت، خیلی زود توانست کشتی را با امتیاز عالی ۱۱ بر یک تمام کند. همین یک امتیاز از دست رفته، حسرتی را هم برای حسن یزدانی و تیمش به جای گذاشت چون در نهایت بعد از تساوی ۵ بر ۵ دو تیم در نیمه نهایی، اترک با امتیاز فنی بیشتر به فینال راه یافت. شاید اگر حسن یزدانی همان یک امتیاز را به حریف نمی داد، تیمش فینالیست می شد.

بدون شک خیلی از علاقه‌مندان به کشتی منتظر رویارویی حسن یزدانی و کامران قاسمپور در فینال بودند؛ اتفاقی که به خاطر فینالیست نشدن تیم توس رخ نداد.

در دیدار رده بندی بازهم شاهد حضور حسن یزدانی روی تشک بودیم. شاگردان مجید خدایی که تمام توان خود را صبح جمعه برای رسیدن به فینال گذاشته بودند، عصر توان زیادی برای شکست دانشگاه آزاد نداشتند.

حسن یزدانی بازهم در مبارزه خودش با اقتدار کار کرد و این بار رضا بیات را ۱۰ بر صفر در کمتر از ۲ دقیقه شکست داد. تماشاگران حاضر در سالن هم که خیلی از مواقع بی سروصدا در حال تماشای کشتی‌ها بودند، با ورود حسن یزدانی از جا بلند می شدند و یکصدا او را تشویق می کردند.

نابغه جویباری با اینکه دومین حریف خود را هم با اقتدار شکست داد، اما بازهم تیمش شکست خورد تا از رفتن روی سکوی تیمی مسابقات لیگ برتر بازبماند.

حسن یزدانی که بدون هیچ لغزشی به کار خود در لیگ برتر پایان داد، با اینکه باید یک جایزه انفرادی هم در مراسم اهدای مدال تحویل می گرفت، همراه با دیگر اعضای تیمش سالن را ترک کرد.

او روز تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشت و حالا از این پس با رهایی از لیگ برتر می تواند تمرکزش را روی تیم ملی و آماده سازی برای المپیک بگذارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *