دانش‌افزایی،لازمه پلیس کارآمد

عاطفه خوافیان

اولین دوره بصیرت مدیران فرماندهی انتظامی خراسان رضوی برگزار می‌شود

سرتیپ محمد کاظم تقوی صبح امروز از آغاز اولین دوره بصیرت افزایی مدیران فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در مشهد خبر داد .

به گزارش صبح امروز فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود:در این دوره 400تن از مدیران پلیس استان دوره های بصیرت افزایی  را برای ارتقای روحیه معنوی و حرفه ای پلیس پشت سر می‌گذارند.

وی در بخش پایانی اظهارات خود با تشکر از مردم و زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آ قا علی ابن موسی الرضا(ع) گفت :پلیس می کوشد دغدغه ها و خواسته های شهروندان را مرتفع کند و در این بین باید از همکاری آ گاهانه و احساس مسئولیت شهروندان باپلیس هوشمند نیر تشکر و قدردانی کنیم چرا که نظم و امنیت مطلوب و شایسته استان خراسان رضوی مرهون همین همدلی و همگامی پلیس و مردم است. در ابتدای این مراسم سرهنگ کوکبی ،معاون تربیت و آ موزش پلیس خراسان رضوی گزارشی از برگزاری این دوره بصیرت افزایی ارائه کرد.

400مدیر پلیس خراسان رضوی در دوره بصیرت شرکت می کنند

سرتیپ محمد کاظم تقوی با اعلام این خبر گفت:در راستای بصیرت افزایی و ارتقای روحیه معنوی و انگیزه مدیران فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی اولین دوره بصیرت با حضور کارشناسان و اساتید عالی حوزه و دانشگاه در موضوعات مختلف خانواده ،حیا و عفاف،تهدیدات فضای مجازی و مسائل روز ،تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و… در مشهد برگزار می شود.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی افزود:400تن از مدیران فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در این دوره شرکت می کنند و آ موزش های لازم را با محوریت پلیس جامعه محور فرا می گیرند.

سرتیپ تقوی در بخش پایانی سخنان خود از همکاری ،همگامی و همدلی زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی ثامن الحجج آ قا علی ابن موسی الرضا(ع)با پلیس خدمتگزار تشکر کرد و گفت:بصیرت و دانش افزایی لازمه و شاخصه کار پلیس است و باید در این عرصه هوشیارانه و هوشمندانه گام برداریم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *