در بازدید سرزده معاون درمان از بیمارستان قائم مطرح شد:

حال خوبِ بخش آنفولانزا

سرویس جامعه

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اختصاص یک بخش تخصصی بیمارستان قائم به بیماران مشکوک به ویروس آنفولانزا اقدامی خوب ارزیابی شد.

به گزارش صبح امروز بدیعی در مصاحبه با خبرنگار این رسانه پیرامون بازدید سرزده از بخش‌های بیمارستان قائم و عملکرد این بیمارستان در خصوص مبارزه با آنفولانزا افزود:  مبحث حفاظت شخصی نیز با توجه به اینکه سطح آگاهی پرستاران بالااست ، خوب ارزیابی شد.

رسیدگی به بیماران در بیمارستان قائم خوب است

وی بیان کرد: در مورد بیماران نیز اقدامات خوبی صورت گرفته بود ، مشاوره های عفونی به موقع انجام شده بود وآثار بسیاری از سایر بیماری های دیگر که ممکن است اتفاق بیفتد ، در پرونده بیماران به شکل علمی و مستند وجود داشت و ما به تمام دوستان خدا قوت می گوییم.

کیفیت خوب بیمارستان قائم

دکتر بدیعی در خصوص کیفیت بیمارستان قائم ابراز کرد: در این بازدید که به صورت سرزده از بیمارستان انجام شد، بیمارستان بسیار خوب ارزیابی شد و امیدواریم علاوه بر بحث آنفولانزا در سایر مباحث نیز همین طور موفق باشد.

وی در خصوص بازدیدی که از بخش مادران باردار انجام داده است تصریح کرد: در این بازدید که از مادران باردار که هایریسک بودند انجام شد ، کیفیت ارائه خدمات به آنان خوب ارزیابی شد،همچنین با برخی بیماران صحبت شد و مشکلاتی که بیان کردند منتقل شد ، که باید در مورد این مشکلات برنامه ریزی های لازم انجام شود.

ارائه خدمات درمانی در سطح ۳

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص تیم مدیران ارشد و حوزه پرستاری بیمارستان در حوزه درمان تبیین کرد: در دانشگاه علوم پزشکی مشهد دو بیمارستان وجود دارد، بیمارستان قائم و بیمارستان امام رضا علیه السلام که هر کدام از این بیمارستان ها خود یک دانشگاه هستند ، زیرا دارای حدود۱ هزار تخت می باشند و همچنین سطح سوم ارائه خدمات در شمال شرق کشور را دارا می باشند و حتی بسیاری از بیماران از شرق کشور به این دو بیمارستان ارجاع داده می شوند.

خروج بیمارستان قائم از فرسودگی

وی خاطر نشان کرد: زحماتی که مدیران سابق مانند دکتر داستانی  و مدیران فعلی مانند دکتر تارا در طول سالیان دراز کشیده اند و برنامه ریزی هایی که برای بیمارستان انجام داده اند در مبحث تحول نظام سلامت کمک بسیاری کرد و باعث شد تا بیمارستان قائم از حالت فرسودگی ساختمانی و ساختاری خارج شود.

سبستم پرستاری بیمارستان قائم الگوی دانشگاه علوم پزشکی

وی در خصوص سیستم پرستاری تبیین کرد: بیمارستان قائم در مبحث سیستم پرستاری به عنوان یکی از الگوهای دانشگاه علوم پزشکی بوده است، وما اولین جلسه ای که با سرپرستاران بخش ها داشتیم به دلیل اهمیتی که بیمارستان قائم دارد در این بیمارستان انجام شد همچنین دومین جلسه نیز درهفته جاری در بیمارستان امام رضا برگزار خواهد شد، دلیل برگزاری این جلسات بررسی وضعیت موجود می باشد و این موضوع جزو اهداف همیشگی ما است‌.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *