رییس انجمن راگبی خراسان رضوی:

تا کارم به زندان نکشد از جیبم هزینه می‌کنم

رییس انجمن راگبی خراسان رضوی گفت: پنج سال است همه هزینه‌های راگبی خراسان رضوی را شخصا می‌پردازم، اما متاسفانه هیچ مسئولی کوچکترین توجهی به این موفقیت‌ها ندارد.

عبدالله حسن‌پور درباره قهرمانی تیم راگبی خراسان رضوی در مسابقات کشوری، اظهار کرد: مسابقات در مازندران و بین چهار تیم خراسان‌رضوی، مازندران، داتیس تهران و ری‌راگبی تهران به صورت دوره‌ای برگزار شد. در بازی نخست مقابل مازندران، ۶۲ به ۳ پیروز شدیم و در فینال، داتیس تهران را ۴۲ بر ۱۲ شکست دادیم.

وی درخصوص حمایت‌های صورت گرفته از تیم راگبی خراسان رضوی، تصریح کرد: حمایتی از ما نشده که بخواهیم راضی باشیم. نه اداره کل ورزش و جوانان و نه هیأت از ما حمایتی نکرده‌اند. همه هزینه‌ها را از جیب خودم داده‌ام‌. از سال ۹۵ تا الان چه برای مسابقات داخلی و چه برای اعزام‌های خارجی به لبنان و ازبکستان، شخصا از جیب هزینه کرده‌ام.

رییس انجمن راگبی خراسان‌ رضوی، ادامه داد: برای هر جلسه تمرین ۳۰۰هزار تومان پول زمین می‌دهیم. من پول نمی‌خواهم. این‌همه زمین چمن در مشهد داریم، هفته‌ای دو ساعت یک زمین را در اختیار ما قرار دهند تا من یک میلیون تومان پول زمین ندهم. سالی بالغ بر ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون هزینه می‌کنم.

حسن پور بیان کرد: همین مسابقات کشوری ۵۰ میلیون هزینه داشته‌است. مسئولان حتی به دیدن ما نمی‌آیند چه برسد به اینکه پول بدهند. فقط هرموقع جشنی باشد یا بخواهند رزومه‌ای بدهند، از قهرمانی‌های تیم راگبی حرف می‌زنند. پول این قهرمانی‌ها را چه کسی می‌دهد؟ هیچ‌کس حتی یک پیام تبریک و خداقوت به من نگفته‌است.

وی درباره نقل قول منتشرشده از خود مبنی بر قدردانی از حمایت‌های هیأت انجمن‌های ورزشی خراسان رضوی، گفت: من دعوتشان کرده‌بودم. هروقت هم که از مسئولان دعوت می‌کنم، ناهار تدارک می‌بینم و از آنها خواهش می‌کنم حداقل برای دلخوشی بازیکنانم در تمرینات حاضر شوند. آن تشکر را به کنایه گفتم. من ۱۰۰ بازیکن دختر و پسر دارم اما هیچکس به تمرینات ما نمی‌آید و اصلا نمی‌پرسد ما زنده ایم یا مرده. پنج سال است که قهرمان کشوریم. ۷۰ تا ۸۰ درصد ملی‌پوشان از خراسان رضوی بوده‌اند.

وی تاکید کرد: اگر نمی‌خواهند یا نمی‌توانند زمین چمن بدهند، حداقل یک زمین خاکی در اختیارمان بگذارند. ما خودمان آن را چمن می‌کنیم. تا زمانی که کارم به زندان نکشد از جیب خودم هزینه می‌کنم. نه انجمن کشوری و نه هیأت استان هیچ کمکی نکرده‌است. در تمام این پنج سال فقط صابری ۴۰ میلیون به من داده‌است.

رییس انجمن راگبی خراسان رضوی، اظهار کرد: ما ردیف بودجه مستقل داریم، اما تهران برای خود برمی‌دارد. ما  ۱۵۰ کارخانه در مشهد داریم. اگر همه این‌ها ماهی یک میلیون برای ورزش هزینه کنند کافی است. من به آقایان گفته‌ام اگر یک زمین به من بدهند، من در پنج سال، مشابه استادیوم  آزادی تحویل می‌دهم.

وی درباره شرایط تیم و بازیکنان گفت: بازیکنانم برای من می‌جنگند. در همین مسابقات بابلسر، رییس فدراسیون به من گفت بازیکنانت در زمین برای تو بازی نمی‌کنند، بلکه می‌جنگند. تیم بسیار سرحال، آماده و تشنه جنگیدن است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *