احسان حدادی در گفت‌وگو با صبح امروز:

استادیوم امام رضا (ع) دارای استانداردهای جهانی است

علی ساقی

احسان حدادی که سهمیه المپیک را کسب کرده و برای این رقابت‌ها خود را آماده می‌کند، چند روز قبل برای برپایی اردوی ۱۰ روزه عازم مشهد شد.

احسان حدادی در این اردو، تمرینات خود را در ورزشگاه مدرن امام رضا (ع) برگزار می‌کند.

به گزارش صبح امروز، احسان حدادی در حاشیه حضورش در مشهد و انتخاب ورزشگاه امام رضا (ع) به عنوان محل تمرین خود، اظهار کرد: حدود یک هفته است که به مشهد آمدم. هدف از برگزاری اردو و تمرینات در مشهد این است که بتوانیم با آمادگی کامل در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ حضور داشته باشیم. به تازگی تمرینات خود را شروع کردم و در حال آماده‌سازی هستم. امیدوارم با انگیزه خوبی برای المپیک توکیو تمرین کنم.

وی ادامه داد: دوستان در آستان قدس رضوی با من همکاری داشتند و به کمک هیئت دو و میدانی خراسان رضوی هماهنگی لازم صورت گرفت که اولین پرتاب را روز پنجشنبه در ورزشگاه آزادی انجام دادم. استادیوم امام رضا(ع) دارای استانداردهای جهانی است. صحبت‌هایی هم صورت گرفته تا بتوان در این ورزشگاه، مسابقات جایزه بزرگ لیگ الماس را برگزار کنیم.

دارنده مدال نقره رشته پرتاب دیسک المپیک ۲۰۱۲ لندن با اشاره به اهدافش برای انجام تمرینات در مشهد توضیح داد: سه هدف برای انتخاب مشهد به عنوان محل تمرین داشتم. اول اینکه تمرینات آماده‌سازی را در این استادیوم انجام دهم، با استعانت از امام رضا(ع) خود را برای المپیک آماده کنم و در نهایت طرحی را در نظر داشتیم تا کمکی برای نوجوانان و جوانان کشور باشد و این برنامه را از مشهد آغاز کردیم. ان شاالله این طرح را در استان‌های خراسان شمالی و جنوبی اجرا کرده و روز دوشنبه هفته به تهران برمی‌گردم.

حدادی عنوان کرد: از مسئولین ورزش استان درخواست و انتظار دارم که نگاه ویژه‌ای به دو و میدانی خراسان رضوی داشته باشند چراکه این رشته نیاز به توجه و کمک است. توقع می‌رود در استانی که قطب اول اقتصادی کشور است، کمک‌های ویژه‌ای به ورزش استان شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *