13 آبان فریاد استکبار ستیزی

راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همزمان در مشهد و سایر شهرستان‌های خراسان رضوی برگزار شد.

این راهپیمایی با حضور دانشجویان، دانش‌آموزان، طلاب حوزه علمیه و مردم مومن و شهید پرور مشهد مقدس از دقایقی قبل با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید از میدان بسیج آغاز شد.

راهپیمایان مسیر میدان بسیج تا حرم مطهر رضوی را با سر دادن شعار علیه استکبار جهانی راهپیمایی کردند و سپس اجتماع راهپیمایان در رواق امام خمینی(ره) با سخنرانی سردار سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا برگزار شد.

سرلشگر رحیم‌صفوی: ایران اسلامی شکست‌ناپذیر شده است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در امور مرتبط با نیروهای مسلح گفت: نگاه واقع‌بینانه به تغییر و تحولات ژئوپولتیک منطقه نشانگر زوال قدرت آمریکا و در مقابل آن تبدیل جمهوری اسلامی ایران به یک قدرت الهی، فرهنگی، تمدنی، نظامی و شکست‌ناپذیر است.

سردار سرلشگر پاسدار سیدیحیی رحیم‌صفوی روز دوشنبه در سخنرانی پایان راهپیمایی ۱۳ آبان روز مبارزه با استکبار جهانی شهروندان مشهدی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر امام رضا(ع) افزود: آمریکا امروز بی‌آبروتر و ضعیف‌تر از ۴۰ سال پیش شده و دیگر توانایی تغییر چهره راهبردی را در منطقه و جهان به نفع خود ندارد.

وی ادامه داد: اگر نگاهی به روندها، رویدادها و راهبردهای ۴۰ سال اخیر آمریکا و انقلاب اسلامی داشته باشیم می‌بینیم که ایران اسلامی و جبهه مقاومت قدرتمندتر و آمریکا ضعیف‌تر شده است.

مشاور عالی فرماندهی کل قوا گفت: به برکت اسلام ناب محمدی، حول و قوه الهی، حضور ملت بزرگ ایران، رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری امپراطوری ظالمانه آمریکا رو به زوال است. وقتی رئیس جمهور آمریکا توسط نخست وزیر ژاپن نامه‌ای برای رهبر معظم انقلاب اسلامی فرستاد، ایشان اجازه نداد آن نامه حتی خوانده شود. این برخورد، آمریکا را تحقیر کرد.

وی به ماهیت قدرت‌طلبی آمریکا از دوران ریاست جمهوری نیکسون تاکنون مبتنی بر حضور قوی‌تر سیاسی، نظامی و اقتصادی در خاورمیانه اشاره و بیان کرد: طی دوران جنگ تحمیلی در برخورد با آمریکا دیدگاه سازش به سرکردگی بنی‌صدر و نظریه مقاومت و ایستادگی با رهبری امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری، مرحوم هاشمی رفسنجانی و شهید چمران بود.

سردار سرلشگر رحیم‌صفوی اوضاع امروز منطقه خلیج فارس را مرو اشاره قرار داد و افزود: رئیس جمهور شارلاتان، بی‌ادب، بی‌خرد و بی‌اخلاق آمریکا بطور علنی می‌گوید نفت سوریه را می‌خواهد و هر ماه ۳۰ میلیون دلار از نفت متعلق به ملت و کشور سوریه را در ترکیه می‌فروشند.

وی ادامه داد: آمریکا با حمله نظامی به افغانستان و عراق، هزینه هفت تریلیون دلاری و کشته و زخمی شدن ۲۰ هزار نفر از نظامیانش هم به اهداف خود نرسید و امنیت، رفاه و آسایشی هم برای مردم این کشورها ایجاد نکرد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی کل قوا در امور مرتبط با نیروهای مسلح هدف راه‌اندازی گروههای تروریستی را مقابله با جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی ذکر و بیان کرد: ایجاد گروههای تروریستی و تکفیری نیز جز آواره کردن ۹ میلیون نفر و دست‌کم ۴۰۰ میلیارد دلار نابودی زیرساختهای آن کشورها چیزی در پی نداشت. آنها قصد داشتند دولتهای منطقه را ساقط کنند اما ایران اسلامی، جبهه مقاومت، ترکیه و روسیه نیز وقتی مقام معظم رهبری پوتین را توجیه کردند، به این جبهه پیوسته لذا آمریکا در رسیدن به اهدافش ناکام ماند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *