طلایه داران معروف در خط مقدم مقابله با ناهنجاری ها قرار دارند

دبیر ستاد امر به معروف ونهی ازمنکر استان خراسان رضوی گفت: طلایه داران معروف آسفالت کنندگان جاده امر به معروف و نهی از منکر هستند که در این دوران آبروی خود را فدا می کنند.
به گزارش روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید گلبهار، سید عبدالله ارجاعی امروز در همایش طلایه داران معروف گلبهار که با حضور اعضای ستادامربه معروف ونهی ازمنکرو سایر مسئولین این شهربرگزار شد، افزود: طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در دوران کنونی جان و آبروی خود را کف دست گرفته و جاده امر به معروف را آسفالت کند.
وی خاطرنشان کرد: این جاده آسفالته یادگار بزرگ مردانی است که عزت و افتخار علوی رو نصیب این مرز بوم کردند و نتیجه آن رشادت و دلیری است.
دبیر ستاد امر به معروف خراسان رضوی با اشاره به اینکه دادن آبرو سخت تر از جان دادن است، اذعان کرد: این یک سنت الهی است و سپاه اسلام از این راه عبور خواهد کرد و دوران همگانی شدن امر به معرف و نهی از منکر نیز خواهد رسید.


ارجاعی با بیان اینکه روزی عامرین به معروف به جایگاه اصلی خود رسیده و آن روز همه به حال آنان غبطه خواهیم خورد، اظهار داشت: امروز امر به معروف مردم به مردم آسان ترین معروف است در صورتی که رهبر انقلاب مهم ترین امر به معروف و نهی از منکر را مسئولین در هر جایگاهی می دانند.
وی ابراز امیدواری کرد: باید همه مسئولین در هر نقطه، سمت و جایگاهی که قرار دارند به رسالت و وظیفه خود در این جایگاه به درستی عمل کنند در آن صورت شاهد همگانی شدن این فریضه در جامعه خواهیم بود.
وی امر به معروف و نهی از منکر را دارای شرایطی دانست و افزود: عامران باید با رعایت اخلاق و انصاف در این راه عمل کرده و از اقداماتی که منجر به توهین به افراد خواهد شد، پرهیز کنند.
در پایان این مراسم از هومن گریوانی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل، مهدی جانعلی زاده رئیس شورای شهر، سید ابوالفضل فاضلی حق پناه شهردار و سه نفر از کسبه گلبهار به عنوان فعالان امر به معروف و نهی از منکر تقدیر به عمل آمد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *