مدیرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان خراسان رضوي؛ خبر داد:

راه اندازی 16 ایستگاه صلواتی در پنج محور خراسان رضوی

مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان خراسان رضوي، از راه اندازی 16 ایستگاه صلواتی در پنج محور استان خبر داد.
به گزارش روابط عمومي شرکت شهرک‌هاي صنعتي استان خراسان رضوي،”مسعود مهدي زاده مقدم”در حاشیه بازدید از چهار ایستگاه صلواتی شهرک‌هاي صنعتی، اظهار کرد: خدمت رسانی به زائران حضرت امام رضا(ع) شوقی وصف ناپذیر دارد و کمترین کاری که ما می توانیم انجام دهیم ارائه خدمت به عاشقان امام رئوف است که به شوق زیارت حرم یار گام برمی دارند.
وي افزود: در روزهای آخر ماه صفر زائران از مسیرهای مختلف و دور و نزدیک با پای پیاده به عشق حضرت  امام رضا(ع) به مشهد می آیند که این توفیقی بزرگ است که نصیب ما شده تا به مهمانان حضرت که با گام های آسمانی به زیارت می روند ارائه خدمت کنیم.
مهدی زاده مقدم با اشاره به حضور گسترده زائرین پیاده که از نقاط مختلف به مشهد می آیند، ادامه داد: 16 شهرک و ناحیه صنعتی که در پنج محور استان واقع شده، آماده استقبال از زائران بوده و به آنها خدمات رفاهی، فرهنگی و بهداشتی ارائه می کند.
وی عنوان کرد: همچنین طرح بزرگ”زیارت به نیت یک شهید”امسال در محل ایستگاه صلواتی زائرین پیاده این شرکت که در محل آموزشگاه نرگس است انجام می شود.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی های لازم برای ارائه خدمت به زائرین انجام شده و امکانات برای رفاه حال زائران فراهم آمده تا این حرکت عظیم مردمی که از سراسر دنیا عاشقان حضرت امام رضا(ع) برای عرض ارادت می آیند به بهترین نحو ممکن انجام شود.

image_print
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *