اتاق بازرگانی عضو تیم سه نفره در برآورد مالیاتی استان‌ها

وزیر اقتصاد گفت: اتاق بازرگانی در برآوردهای مالیاتی استان‌ها مشارکت کند و یک تیم سه نفره شامل سازمان مالیات، سازمان برنامه و بودجه و اتاق بازرگانی برای این امر ایجاد شود.
به گزارش صبح امروز، فرهاد دژپسند در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان در محل سالن اجتماعات استانداری، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط به نحوی است که کمی از تلاطم‌ها کاسته شده و یک روند با ثبات رو به بهبود شکل گرفته است.
دژپسند خاطرنشان کرد: از اتاق بازرگانی خواهشمندیم در برآوردهای مالیاتی استان‌ها مشارکت کند و یک تیم سه نفره شامل سازمان مالیات، سازمان برنامه و بودجه و اتاق بازرگانی برای این امر ایجاد شود. همچنین از تمامی دستگاه‌ها خواهشمندیم برای مقابله با فرار مالیاتی به ما کمک کنند و ما نیز این قول را می‌دهیم تا برای افراد خوش‌حساب در پرداخت مالیات خط سبزی همچون خط سبز گمرک ایجاد کنیم.
وی افزود: افزایش سقف میزان تسهیلات باید رخ دهد و این از جمله مواردی است که باید آن را پیگیری کنیم همچنین برخی موارد مطرح شده در جلسه نیز جزء موارد قانونی است و در هنگام اصلاح قانون باید مورد توجه قرار بگیرد.
دژپسند عنوان کرد: همچنین اتاق بازرگانی قبول کرده است که طی قراردادی با گمرک 150 ایکس ری را خریداری و مدیریت آن را بر عهده بگیرد. اگر بازرگانی در خدمت تولید قرار بگیرد، حتما رونق تولید محقق خواهد شد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *