برگزاری لیگ بعد از پرداخت بدهی تیم ها

والیبال روی هوا

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: تا زمانی که تیم‌ها بدهی‌های خود را پرداخت نکنند، قرعه کشی لیگ برتر برگزار نمی‌شود، البته تیم پیام خراسان به فدراسیون 300 میلیون تومان بدهکار است.

به گزارش صبح امروز به نقل از ایسنا منوچهر پورحسن، در خصوص زمان قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال، اظهار کرد: هیچ‌ تیمی تا کنون بدهی‌های خود را پرداخت نکرده، از همین رو تا این لحظه نتوانسته‌ایم قرعه‌کشی لیگ برتر را برگزار کنیم. تیم‌ها هر زمان که تسویه‌حساب کنند، قرعه‌کشی لیگ برتر را انجام خواهیم داد.

وی افزود: برخی تیم‌ها با بازیکنان و کادرفنی خود تسویه کرده‌ و به فدراسیون بدهکارند، برخی تیم‌ها بدهی خود را به فدراسیون پرداخت کرده‌اند، اما به بازیکنان و کادرشان بدهکارند، دسته سوم هم تیم‌هایی هستند که هم به فدراسیون و هم به بازیکنان و کادرفنی خود بدهکارند. فقط تا امروز سه تیم راه‌یاب ملل، فولاد سپاهان و فولاد سیرجان بدهی ندارند و می‌توانند در قرعه‌کشی شرکت کنند.

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال، ادامه داد: پیام خراسان با فدراسیون والیبال، کادرفنی سال گذشته، موسوی، مصطفی‌وند، حیدرشاهی، کریمی و بازیکنانی که در فدراسیون از این تیم شکایت کرده‌اند تاکنون تسویه نکرده‌است. پیام به فدراسیون 300 میلیون بدهکار است.

پورحسن خاطرنشان کرد: فدراسیون و سازمان لیگ بریا زمان آغاز، وقفه و پایان لیگ برتر والیبال، با هماهنگی سرمربی تیم ملی برنامه‌ریزی کرده‌است. فدراسیون دیگر مهلتی برای آغاز لیگ برتر نمی‌دهد. تیم‌ها باید هرچه سریع‌تر تکلیف خود را مشخص کنند. لیگ برتر در تاریخ هشتم آبان آغاز خواهدشد. اگر پنج تیم دیگر آماده شوند، لیگ را با هشت تیم برگزار می‌کنیم. در صورت نرسیدن به حد نصاب هم لیگ را برگزار نمی‌کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا سازمان لیگ در نهایت پای قانون خودش خواهدایستاد یا نه، گفت: درحال حاضر سازمان‌های نظارتی پیگیر هستند و تا زمانی که تیم‌ها بدهی‌شان را پرداخت نکرده‌اند، نمی‌توانیم قرعه‌کشی را برگزار کنیم. مگر این که رییس فدراسیون خودش بخواهد لیگ برتر را برگزار کند که در آن صورت خود شخص رییس، باید به سازمان‌های نظارتی پاسخگو باشد.

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال، تاکید کرد: تیم‌ها باید خودشان پیگیر این قضایا باشد. فدراسیون و یا شاکیان تیم‌ها اگر می‌خواهند بابت طلب‌شان مهلت دهند، نامه زده و اعلام رضایت کنند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *