رحیمی جهان‌آبادی در نطق میان دستور

حذف اصلاح طلبان به مفهوم آمدن ضد انقلاب‌هاست

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس گفت: حذف اصلاح طلبان به مفهوم آمدن معاندان، ضد انقلاب‌ها و کسانی است که اساس و فعالیت‌‎های نظام را قبول ندارند لذا باید همه طیف‌ها گروه‌ها و احزاب در انتخابات شرکت کنند تا مردم که شایسته ترین مرجع برای تعیین منتخبان شایسته در مجلس آینده هستند، باشند.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی در نشست علنی روز ( سه شنبه، 2 مهرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: بر خود واجب می‌دانم برای تقدیر و تشکر از خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری فرزانه انقلاب و دولت تدبیر و امید در طی 3.5 سال دوره خدمتم به عنوان نماینده کمال تشکر را داشته باشم.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از دولت تدبیر و امید بابت شهرستان‌ شدن بخش صالح آباد پس از 81 سال بخش ماندن، افزود: همچنین جا دارد بابت گازرسانی به بیش از 115 روستا در طول سه سال و نیم اخیر تشکر کنم. همچنین تشکر بابت آب رسانی به 23 روستا و اجرای طرح آب رسانی به 14 روستا و درخواست تخصیص سریع‌تر اعتبارات برای این مهم.

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی همچنین از مجلس و نمایندگان شریف ملت برای تصویب قانون کاهش اعدام‌ها و کاهش چشمگیر اعدام افراد فاقد پیشینه غیر مسلح و غیرباندی که نجات خانواده‌های اعدامیان را باعث شد نیز تشکر کرد.

وی گفت: همچنین از فراکسیون بانوان و کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نیز برای تصویب قانون تابعیت فرزندان مادر ایرانی تشکر می‌کنم. همچنین معاونت حقوقی دولت نیز که در این زمینه اقدامات مؤثری برای تسهیل اجرای قانون انجام داد نیز تشکر می‌کنم که فرزندان مادر ایرانی را از بلاتکلیفی خارج کرد.

رحیمی جهان‌آبادی تصویب منطقه آزاد دوغارون در تایباد که دروازه ورود کالا به افغانستان است را نیز یکی دیگر از اقدامات مهم برشمرد و تصویب منطقه آزاد دوغارون را اقدام مؤثری از سوی دولت دانست.

وی افزود: در حوزه آموزش و پرورش با کمبود وسیع اعتبارت، امکانات و تجهیزات مواجه هستیم که لازم است آموزش و پروش را دریابیم و بسته‌های حمایتی به افراد شاغل در این بخش اختصاص دهیم.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به مشکلات ارتباطی در حوزه جاده‌ای، عنوان کرد: 47 کیلومتر از جاده مهم تایباد- مشهد هنوز دو بانده نشده که جا دارد  اعتبارات لازم تخصیص یابد. بیمارستان تایباد که شهری مهم و مرزی است، مشکلات عدیده ای دارد که هم در مدیریت، کمبود نیروی متخصص و در تجهیزات مشکلات عدیده ای دارد.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از دولت درخواست که برای بهبود وضعیت مراکز بهداشتی و درمانی حوزه انتخابیه‌اش کمک کند و افزود: طرح توسعه روستاها و طرح هادی نیازمند ساماندهی است تا روستاییان مجبور به کوچ و آمدن به حاشیه‌ شهرها نشوند.

وی اضافه کرد: کارگران مخابرات بلاتکلیف بوده و به شرکت‎هایی واگذار شده‌اند که پاسخگو نیستند. همچنین آنتن دهی موبایل و اینترنت در حوزه انتخابیه‌ام ضعیف است که از وزیر جوان و پرتلاش ارتباطات درخواست رسیدگی دارم. همچنین پروژه‌های آب رسانی نیز باید با سرعت بیشتری اجرایی شود.

این نماینده مردم به مجلس با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی که قطعا با شکوه حضور مردم همراه خواهد شد، گفت: حضور همه طیف‌ها، گروه‌ها و احزاب باید کارنامه پرافتخار نظام را تکمیل کند.

وی یادآور شد: جنبش مردمی اصلاحات صدای مردم ایران بوده و متشکل از فرزندان صدیق، پر تلاش و فرزندان جان باخته این نظام هستند که جانبازان و رزمندگان بسیاری در این جنبش فعال هستند. حذف جنبش اصلاحات نه به نفع نظام بوده و نه به نفع کسانی که از این روند خوشحال هستند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حذف اصلاح طلبان به مفهوم آمدن معاندان، ضد انقلاب‌ها و کسانی است که اساس و فعالیت‌‎های نظام را قبول ندارند لذا باید همه طیف‌ها گروه‌ها و احزاب در انتخابات شرکت کنند تا مردم که شایسته ترین مرجع برای تعیین منتخبان شایسته در مجلس آینده هستند، باشند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *