مجید خدایی:

کشتی استان جان تازه‌ای گرفته است

سرمربی تیم کشتی “تا ثبت جهانی توس” گفت: از تمام استعداد و سرمایه های استان در لیگ برتر کشتی استفاده می کنیم در تلاشیم از کشتی گیران برتر کشور در تیم خود بهره بگیریم تا بتوانیم برای کسب سهمیه لیگ جهانی محکم و مطمئن عمل کنیم.

صبح روز جمعه، 22 شهریورماه پیش نویس قرارداد سرمربی گری نماینده مشهد در لیگ برتر کشتی کشور ما بین مجید خدایی، پیش کسوت کشتی مشهد و قهرمان سابق جهان و مسعود ریاضی، رئیس هیئت کشتی استان در محل آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی به امضا رسید.

مجید خدایی پس از امضای قرارداد ضمن ابراز خرسندی از اینکه فرصت خدمت به کشتی مشهد برای وی فراهم شده است، گفت: من همیشه نتایج و اخبار کشتی استان را پیگیری می کنم و می دانیم که نزدیک به ده سال در لیگ برتر نماینده نداشتیم، امروز یک فرصت تاریخی برای بازگرداندن نام مشهد به جایگاه اصلی خود در کشور فراهم شده که باید از آن بهره ببریم.

وی با یادآوری اینکه کشتی خود را از تشک های مشهد شروع کرده و رشد و افتخارات خود را مدیون استان است، بیان کرد: در این برهه زمانی وظیفه داشتم آنچه می توانم کمک کنم و همه باید تلاش کنیم تا مجددا این ورزش را به سطح درخور شان استان برسانیم. امروز فرصت آن فراهم است تا دست در دست هم دهیم و برای کشتی استان یک قدم بزرگ برداریم. این حرکت ضمن اینکه یک کار ورزشی بزرگ است یک کار فرهنگی مهم تلقی می شود.

سرمربی تیم کشتی “تا ثبت جهانی توس” عنوان کرد: امروز کشتی استان جان تازه ای گرفته و خون تازه ای در رگهایش جریان یافته است. اتفاقات اخیر از جمله کسب طلای جهانی در رده نوجوانان بسیار امیدوار کننده است.

خدایی ادامه داد: بازگشت به روزهای افتخار زیاد دور نیست و اثرات تلاشها و حمایت ها در چندسال آینده مشهود خواهد بود. با این روند امیدواری بسیاری وجود دارد برای المپیک آینده بتوانیم نمایندگان شایسته ای از استان معرفی کنیم.

وی برحضور پرتوان در فصل آتی لیگ برتر کشور تاکید کرد و گفت: ضمن آنکه از تمام استعداد و سرمایه های استان استفاده می کنیم در تلاشیم از کشتی گیران برتر کشور در تیم خود بهره بگیریم تا بتوانیم برای کسب سهمیه لیگ جهانی محکم و مطمئن عمل کنیم.

image_print
95 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *