بهره برداری از ۲۶۸ پروژه برق رسانی در شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی

همزمان با سومین روز گرامیداشت هفته دولت ، عملیات اجرایی و بهره برداری از ۲۶۸ پروژه برق رسانی در سطح شهرها و روستاهای استان خراسان رضوی با اعتباری بالغ بر ۶۶۶ میلیارد ریال آغاز شد .
به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی در مراسمی که با حضور مدیرعامل ، معاون استاندار خراسان رضوی و فرماندار شهرستان سبزوار و تعدادی از مسئولین و مقامات محلی در شهرستان سبزوار برگزار شد ،ضمن افتتاح پروژه های این شهرستان از محل پروژه روشنایی معابر بزرگراه ابریشم ، مهندس ذبیحی طی سخنانی ضمن تبریک هفته دولت ، این پروژه ها را در قالب احداث و توسعه شبکه ،نصب تجهیزات ، روشنایی معابر ، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار ، بزق رسانی روستایی ، رفع افت ولتاژ و … دانست که در سطح استان کار شده است . وی افزود : برای بهره برداری از این پروژه ها ۱۱۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۱۴۳ کیلومتر شبکه فشار ضعیف احداث شده و تعداد ۱۸۰ دستگاه ترانسفورماتور نصب شده است .
مهندس ذبیحی در ادامه به پروژه مهم قبض سبز اشاره کرد و با بیان این مطلب که خوشبختانه با همکاری مردم و تلاش همکاران در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد اطلاعات تلفن های مشترکین جمع آوری شده است ، افزود : از ابتدای مهرماه هیچگونه قبضی در استان صادر نمی شود و اطلاعات مصرف برق توسط پیامک به اطلاع مشترکین خواهد رسید .
وی همچنین از پروژه هوشمندسازی شبکه ها به عنوان یکی از مهمترین پروژه هایی که تاثیر مهمی در قابلیت اطمینان شبکه و کاهش زمان خاموشی ها خواهد داشت ، یاد کرد و ابراز امیدواری نمود تا پایان سال حدود ۳۰۰ نقطه به تجهیزات اتوماسیون مجهز شوند .
در ادامه دکتر برادران فرماندار ویژه شهرستان و معاون استاندار ، ضمن افتتاح پروژه روشنایی بزرگراه ابریشم ، با اشاره به تابستان بسیار گرم و افزایش مصرف برق ، تامین برق مطمئن و پایدار را نتیجه تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت دانست و از کلیه همکاران تقدیر نمود .
لازم به ذکر است شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان رضوی با دارا بودن طولانی ترین شبکه های توزیع در سطح کشور ( حدود ۴۲۰۰۰  ) خدمات خود را به تعداد ۱۲۷۰۰۰۰ مشترک ارائه می نماید .

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *