10 سالن ورزشی در کاشمر احداث می‌شود

شهردار کاشمر از احداث 10 سالن ورزشی در این شهر خبر داد.

شهردار کاشمر در حاشیه بازدید از پروژه‌های در دست اجرای شهرداری کاشمر و مناطق حاشیه شهر گفت: حمایت از ورزش و ورزشكاران اعم از ورزش دانش‌آموزی، عمومی و هم‌چنین برگزاری همایش‌های پیاده‌روی همگانی نقطه عطفی از هم‌افزایی مدیریت شهری با جامعه ورزشكار و ورزش‌دوست شهر رقم خورد.

جعفر سلیمانی با بیان اینکه شهرداری در مقوله ورزش و مبحث تقویت زیرساخت‌های شهری، طرحی را پیاده‌سازی و عملیاتی نمود و اقدام به احداث ده باب سالن ورزشی در سطح محلات کرد، افزود: این اولین تجربه تاریخ شهرداری در ورود به موضوع توجه به سلامت جامعه و پیشگیری به جای درمان به ترویج ورزش و افزایش امكانات و زیرساخت‌های رایگان ورزش بود.

وی اظهار کرد: در بازدید از وضعیت نابسامان و نامطلوب آموزشگاه‌های ورزشی شهر كه در نامناسب‌ترین فضاها و زیرزمین‌هایی كه بدون تهویه لازم و بدون هرگونه فضای استاندارد به پرورش جسمی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان می‌پردازند آن‌هم با اجاره‌های بالای این مکان‌ها، اهتمام به شروع احداث 10 باب سالن ورزشی به مساحت 6000 مترمربع کرد.

شهردار کاشمر با اعلام اینکه این اقدام از همه داشته‌های شهر فراتر است، گفت: این سالن‌ها با اولویت بافت میانی و جنوبی شهر و نقاط پرتراكم جمعیتی اثری ماندگار و فاخر از بینش توسعه نگر و مسئولیت‌پذیر دوره چهارم مدیریت شهری است.

سلیمانی در ادامه با بیان اینکه شهرداری کاشمر مجری بزرگ‌ترین پروژه فرهنگی یعنی فرهنگ‏سرای بزرگ كاشمر هست که توسط دولت، مصوب و برای آن بودجه‌ی لازم در نظر گرفته شده است، بیان کرد: این پروژه سر فصلی نو از زیرساخت‌های فرهنگی شهر را رقم خواهد زد.

وی همچنین از طرح جامع توسعه زیارتگاه شهیدمدرس به عنوان یك طرح عظیم ملی و تحرک‌بخش در كل شهر به‌ویژه منطقه جنوب شهر كاشمر که با همكاری مجلس شورای‌اسلامی، آستان قدس‌رضوی، استانداری و وزارت راه و شهرسازی مطالعه و تصویب و در دستور پیگیری قرار گرفته خبر داد و گفت: آثار این طرح عظیم و فاخر بر اعتلای ترشیز ملموس و محسوس خواهد بود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *