توسط سازمان همیاری شهرداری های استان انجام می شود؛

برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه کالای مشهد از 22 شهریورماه

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی از برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه از روز 22 شهریور ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی، احمد یزدان پناه عنوان کرد: مطابق همه ساله با تلاش های انجام شده توسط بیستمین دوره نمایشگاه فروش پاییزه مشهد 98 نیز از روز 22 تا 29 شهریور ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد دایر خواهد بود.
وی افزود: کلیه اصناف شهر مشهد و واحد های شرکت کننده در این نمایشگاه در زمینه های پوشاک، لوازم التحریر، کیف، کفش، مواد غذایی، لوازم منزل، منسوجات، شوینده های بهداشتی و … به عرضه کالا خواهند پرداخت.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی،ادامه داد: علاوه بر این واحدها، تلاش داریم برای بهره مندی حداکثری شهروندان از این فرصت نمایشگاهی با هماهنگی سازمان های ذی ربط، غرفه هایی نیز برای توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در این نماشگاه در نظر گرفته شود.
وی خاطرنشان کرد: در راستای منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری و لزوم توجه به رونق تولید و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و کالا های ایرانی، توسط تمامی اصناف شرکت کننده در نمایشگاه فروش پاییزه امسال تلاش شده است کالاهای قابل عرضه در این نمایشگاه از تولیدات داخلی باشند.
یزدان پناه بیان کرد: نمایشگاه فروش پاییزه کالا امسال همه روزه از ساعت 16 الی 23 میزبان عموم شهروندان و زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا(ع) است و ارائه خدمات می پردازد.
وی اضافه کرد: همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده و به منظور استفاده حداکثری بازدیدکنندگان از فرصت تعطیلات برای انجام خریدها، از ساعت 11 صبح تا 23 پذیرایی شهروندان گرامی شهر مشهد و زائران علی بن موسی الرضا(ع) خواهد بود. /م.ا/2075/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *