یحیی گل‌محمدی:

ورزش در مشهد اولویت پانزدهم است

سرمربی شهرخودرو معتقد است بازیکنانی چون سروش رفیعی و فرشاد محمدی مهر باید تلاش کنند تا به سطح آمادگی مهدی رحمتی برسند و ستاره شوند.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: با توجه به امکانات ضعیفی که در شهر ما هست، آماده‌سازی برای ما سخت بود. همکاری خوبی با تیم ما نشد. با توجه به تغییراتی که داشتیم بازیکنان به مرز آمادگی نرسیدند. این مسائل نگران کننده است و کار ما را سخت می‌کند. در هر صورت برای انجام دادن بازی‌های خوب می‌رویم تا ببینیم خدا چه می‌خواهد.

او ادامه داد: صد درصد تمام بازی‌های ما در ورزشگاه امام رضا برگزار می‌شود. سازمان لیگ گفته اگر نواقصش بر طرف نشود اجازه بازی نمی‌دهد. هنوز هیچ اقدامی برای نصب گیت‌ها انجام نگرفته است. بحث مالکیت ورزشگاه برای آستان قدس رضوی است و شاید ربطی به ورزش نداشته باشد ما نمی‌توانیم ایراد بگیریم که چرا این ایرادات را دارید. سوال اینجاست که چرا متولیان ورزش ما نتوانستند یک ورزشگاه خوب در اینجا بسازند. ما که نباید از آستان قدس ورزشگاه بگیریم. ما یک ورزشگاه ثامن داریم که پارسال به ما گفتند تا اردیبهشت آماده می‌شود ولی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

گل‌محمدی ادامه داد: از آقای سلطانی‌فر درخواست دارم به مشهد بیاید. سرانه فضای ورزشی محدود است. اگر در تهران، ورزش، اولویت سوم است در مشهد اولویت پانزدهم است. اینجا اصلا یک زمین تمرین وجود ندارد. اینجا کار کردن خیلی سخت است و هیچ رسیدگی به جوانان این شهر نمی‌شود.

سرمربی شهر خودرو درباره حضور ستاره‌ها در تیمش اظهار کرد: همه ستاره‌های دنیا فقط وقتی آماده باشند، ستاره می‌شوند. وقتی آماده نباشند یک بار اضافی روی دوش تیم هستند. بعضی بازیکنانی که امسال گرفتیم پیشینه خیلی خوبی دارند اما اینجا باید تلاش کنند تا به اوج خودشان برسند تا بتوانیم به آن‌ها بگوییم ستاره. رحمتی خیلی به موقع شروع کرد و شرایط خوبی دارد. رفیعی و محمدی‌مهر کار سختی دارند و باید شبانه‌روز تلاش کنند تا از اسم خودشان دفاع کنند. امیدوارم به این سطح برسند.

او درباره بازی با پیکان هم گفت: با یک بازی تدارکاتی با آنها داشتیم که مساوی شد. آن‌ها نتایج خوبی در بازی‌های پیش فصل گرفتند. بازی سختی مقابل آن‌ها داریم. ما آرزوهای بزرگی داریم. امیدوارم با یک بازی خوب و زیبا نتیجه بگیریم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *