زمان قرعه‌کشی لیگ برتر فوتبال در مشهد مشخص شد

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران زمان قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر را روز سه شنبه ۱۵ مرداد اعلام کرد.

حیدر بهاروند در گفت و گو با سایت سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد که مراسم قرعه کشی نوزدهمین دوره لیگ برتر روز سه شنبه ۱۵ مرداد ۹۸ در شهر مشهد برگزار می شود.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران تاکید کرد: شروع مسابقات لیگ منوط به ایجاد الزامات ایمنی و امنیتی در ورزشگاه ها و انجام شماره دار شدن صندلی ها، فروش الکترونیکی بلیت مسابقات، نصب گیت ها و دوربین های مداربسته در ورزشگاه ها خواهد بود.

قرارداد تیم‌های بدهکار لیگ برتری ثبت نشود

تیم های لیگ برتری تنها در صورتی می توانند قراردادهایشان را ثبت کنند که تمامی بدهی هایشان را تسویه کرده باشند.

طبق روال سال های اخیر فدراسیون فوتبال قصد دارد مانع از ثبت قرارداد باشگاه هایی شود که با مشکل بدهی روبرو هستند. در سال های قبل نیز این موضوع مطرح بود که تیمی که بدهکار است حق ثبت قرارداد ندارد اما در نهایت با برخی تبصره ها و چشم پوشی ها این اتفاق رخ داد اما امسال نیز براساس نامه ای که فدراسیون به هیات فوتبال استان های مختلف فرستاده به آن ها اعلام کرده است که نباید قرارداد باشگاه های بدهکار ثبت شود.

در این نامه که با امضای ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال و در تاریخ سوم تیر 1398 به هیات استان ها فرستاده شده آمده است:

“با توجه به شروع فصل نقل و انتقالات و با عنایت به تراکم دیون معوقه باشگاه های نامبرده در این نامه و نظر به ضرورت تعیین تکلیف بدهی های مزبور و جلوگیری از تضییع حقوق طلبکاران که تاخیر بیش از این قطعا موجب افزایش خسارت وارده به آنان خواهد بود و با توجه به تکلیف فدراسیون فوتبال در اجرای آرای صادره از کمیته های این فدراسیون ، مقتضی است مقرر نمایید در اجرای بند1 و بند 5 ماده 13 آئین نامه نقل و انتقالات ، از ثبت هرگونه قرارداد ناظر بر استخدام بازیکن، کادرفنی و یا کادرپزشکی و صدور هرگونه مجوز در ارتباط با ثبت موارد یادشده، تا تصفیه کامل دیون باشگاه و اعلام و گواهی مراتب توسط کمیته تعیین وضعیت بازیکنان مطلقا خودداری نمائید. بدیهی است مسئولیت رعایت و اجرای کامل و بدون قید و شرط مفاد این نامه بعهده مسئولین محترم سازمان لیگ خواهد بود.”

با این وصف باید منتظر ماند دید لیگ برتر که امسال به خاطر برخی موانع هنوز تاریخ شروعش مشخص نیست با چالش عدم ثبت قراردادهای باشگاه های بدهکار نیز مواجه خواهد شد یا مثل فصول قبل این موضوع عاقبت در دقایق آخر حل می شود.

 گل‌محمدی دو بازیکن دیگر می‌خواهد

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو به دنبال جذب یک مدافع و یک هافبک جدید است.

بعد از جدایی مسعود ریگی، مرتضی منصوری و رضا ناصحی، تیم فوتبال شهرخودرو با مشکل بزرگی به نام کمبود مدافع چپ مواجه شده است. از این رو، یحیی گل محمدی به دنبال پیدا کردن یک بازیکن خوب در این پست است.

گفته می‌شود گل‌محمدی با شایان مصلح مدافع جدا شده از باشگاه پرسپولیس مذاکراتی داشت، اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است.

از سوی دیگر، گل‌محمدی می‌خواهد یک هافبک بازیساز را به تیمش اضافه کند که توانایی بازی در پست وینگر را هم داشته باشد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *