آخرین تلاش‌ها برای میزبانی شهرخودرو در لیگ

در جلسه ای که به میزبانی هیات فوتبال خراسان رضوی تشکیل شد تفاهمنامه ای میان احسان اصولی و فرهاد حمیداوی به امضا رسید.

در این جلسه که مالک، مدیرعامل و جمعی از مدیران شهرخودرو حضور داشتند، مسئولان تیم با رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی درباره برگزاری مسابقات نماینده مشهد در لیگ برتر به بحث و تبادل نظر پرداختند.

آنطور که به نظر می رسد در این تفاهم نامه روند بلیت فروشی الکترونیک مسابقات و همچنین گیت گذاری استادیوم امام رضا، به هیات فوتبال واگذار شده است. این در حالی است که غیبت مسئولان تربیت بدنی آستان قدس ابهاماتی را در این مورد رقم زده است.

با سپردن اختیارات به هیات فوتبال، مسئولان شهرخودرو امور اجرایی مسابقات را به هیات فوتبال استان خراسان رضوی محول کرده اند تا با تمرکز بیشتر به سایر امور تیم بپردازند. بدین ترتیب در روزهای آینده باید شاهد تفاهم این هیات با تربیت بدنی آستان قدس جهت رفع کمبودها و ایرادات باقیمانده در ورزشگاه امام رضا باشیم تا به فاصله کمتر از دو هفته ای تا اولین دیدار خانگی شهرخودرو، استادیوم امام رضا مجوز میزبانی را از فدراسیون فوتبال بدست آورد.

وحدت و همدلی اسم رمز جشن آسیایی شهرخودرو

اما در ادامه آماده‌سازی تیم برای شروع فصل مسئولان تیم شهر خودرو روز دوشنبه را برای برگزاری مراسم رونمایی از لباس تیم و جشن آسیایی شدن انتخاب کردند.

در ادامه برگزاری مراسم های مربوط به رونمایی از پیراهن تیم های مختلف لیگ برتری، عصر روز دوشنبه تیم شهر خودرو نیز طی مراسمی از پیراهن‌های فصل آینده خود رونمایی خواهد کرد. آنها برای این مراسم رونمایی از لباس های فصل، جشن آسیایی نام گذاشتند و با فراخوان خود، هواداران تیم را به حضور در این مراسم ترغیب کردند.

مراسم مورد نظر عصر (دوشنبه) و از ساعت ۱۹ در سالن صبا صدا و سیما، برگزار خواهد شد و البته شهرخودرویی ها از هواداران (آقایان) درخواست حضور در این مراسم را دارند.

مراسمی که شهرخودرویی ها از آن به عنوان وحدت استانی، همدلی همگانی نام می برند.

image_print
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *