رئیس جدید هیئت جودوی استان بالاخره انتخاب شد

مجمع انتخاب رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش پس از حدود 4 ماه کش و قوس و ثبت نام در دو مرحله رئیس جدیدخود را شناخت.

احمد امیر فخریان با کسب اکثریت آرا به مدت 4 سال رئیسهیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی شد.

روز 5شنبه مجمع انتخاب رئیس هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی با حضور 17 عضو مجمع انتخابی اینهیئت از جمله میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، فتاحیمدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، نماینده ورزشکاران، باشگاه ها، مربیان، داوران، شهرستان‌ها و دیگر اعضا در اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

علی‌اصغر آهنی، احمد امیرفخریان، حسن رامیار، مهدیروحی، رسول زارع، علی زمانی، محمدزند روحانی، حسن خالقی، حمیدعلیزاده، حسین قدوسی و محمد گروهی کاندیدای این مجمع بودند.

علی زمانی، حسن خالقی، حسین فدوی و محمد گروهیکاندیداهایی بودند که پیش از رای گیری انصراف دادند.

در پایان این جلسه پس از رای گیری از اعضای مجمع انتخابی احمد امیرفخریان توانست با کسب 12رای از مجموع 17رای ماخوذه به مدت 4 سال ریاست هیئت جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی را بر عهده بگیرد.

*خراسان رضوی یکی از قطب‌های اصلی جودو کشور است

رئیس فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش گفت: لیگدانش آموزی جودو را به عنوان حلقه مفقوده جودو کشور راه اندازی و معلمین ورزشی را برای آموزش جودو در شهرستان ها آماده خواهیم کرد.

آرش میراسماعیلی در این مجمع اظهار کرد: این حضور پرشور در انتخابات مجمع نشان دهنده ظرفیت بسیار بزرگ جودو استان می‌باشد و امیدوارم امروز، آغاز سرفصلی نو برایجودو استان باشد.

وی با بیان اینکه جودو خراسان رضوی یکی از قطب هایاصلی جودو کشور است، افزود: رقابت انتخاباتی، به پایانرسید و باید از این به بعد همه در کنار هم باشیم و هدف ما پیشرفت جودو استان در کشور باشد.

رئیس فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش بیان کرد: بایداختلاف سلیقه ها کاهش و از همه پتانسیل جودو استان استفاده کنیم، همچنین از برنامه های مطرح شده استفاده و یک استراتژی مدون برای جودو استان تعیین کنیم.

میراسماعیلی تصریح کرد: سعی کردیم در این مدت فعال باشیم و جودو را به جایگاه اصلی خود برسانیم، همچنینهنر ما باید جذب ظرفیت ها در استان باشد.

وی در خصوص استعدادیابی نیز عنوان کرد: ما بخش استعدادیابی را به صورت ویژه ای فعال کردیم و استان نیزبه تبع فدارسیون باید بخش استعدادیابی را فعال کند و در آینده ای نزدیک، خراسان رضوی به عنوان یکی از پایگاه هایقهرمانی معرفی شود.

رئیس فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش خاطرنشان کرد: شاکله اصلی تیم ملی از خراسان رضوی است و می‌توانیم با برنامه ریزی و کاهش اختلاف سلیقه ها، جودو استان را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

میراسماعیلی بیان کرد: تقویم فدارسیون ارائه شده و مربیان از برگزاری زمان دقیق مسابقات در رده های سنیمختلف آگاه هستند و میتوانند به درستی برنامه ریزی کنند.

وی افزود: در بحث داوری، در سال جاری برای اولین بار 4 سهیمه داوری آسیایی را کسب کردیم که یک داور از خراسان رضوی نیز در این بین حضور دارد.

رئیس فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش عنوان کرد: در سال جاری برنامه جودو برای همه را به صورت همگانی آغاز و شعار، بهترین ها از بیشترین ها را انتخاب کردیم.

میراسماعیلی تصریح کرد: در حال حاضر جامعه جودو به صورت رسمی 60 هزار نفر در کشور می‌باشد که این تعداد با توجه به قدمت این رشته در کشور و مدال آوری ما، بسیار کم است. در این راستا برنامه ریزی هایی را انجام داده و سعی ما بر این خواهد بود که این تعداد ورزشکاران را تا پایان سال به 200 هزار نفر برسانیم.

وی گفت: لیگ دانش آموزی که حلقه مفقوده جودو کشور است را راه اندازی خواهیم کرد و معلمین ورزشی را برای آموزش جودو در شهرستان ها آماده خواهیم کرد، همچنین برنامه هایی را در قالب دفاع شخصی برای کارمندان دولت خواهیم داشت.

رئیس فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش عنوان کرد: اردویهای تیم ملی را به صورت مدون برگزار و 3 اردو را در پیشداریم، همچنین امیدوارم در المپیک طلسم شکن باشیم و مدال های خوشرنگی را برای ایران به ارمغان بیاوریم و اینهافقط با در کنار هم بودن خانواده جودو اتفاق خواهد افتاد.

* حرکت رو به رشد ورزش استان آغاز شده است

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باید همه دست به دست هم دهیم و جودو استان را به جایگاه اصلی خود در کشور برسانیم.

فرزاد فتاحی در این مجمع اظهار کرد: حرکت رو به رشد ورزش استان آغاز شده است و در این راستا رشته جودو نیز می‌تواندیکی از مسیر های پیشرفت خراسان رضوی باشد.

وی افزود: ورزش خراسان رضوی قهرمانان زیادی در رشته جودو داشته است، افرادی که با افتخارآفرینی در مجامع بین المللیتوانستند پرچم ایران را برافراشته کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اضافه کرد: ما در حال حاضر، المپیک و پارا المپیک را پیش رو داریم که جدای از تلاش مربیان و ورزشکاران و امکاناتی که اداره کل ورزش و جوانان استان فراهم می‌کند، همدلی و دوستی خانواده جودو می‌تواند ما را در این رویداد بزرگ بین المللی به موفقیتبرساند.

فتاحی ادامه‌داد: اگر همه شرایط فراهم باشد ولی همدلی و دوستی در بین خانواده این رشته وجود نداشته باشد، قطعا نمی‌توانیم به جایگاه اصلی خودمان برسیم.

وی با بیان اینکه همه شرایط برای رشد و توسعه ورزش استان فراهم است، گفت: از لحاظ منابع مالی با تعامل بسیار مناسبیکه با بخش خصوصی داشتیم و همکاری خوبی که با استانداری خراسان رضوی و شهرداری مشهد صورت گرفت، وضعیت مناسبی در استان داریم و برای موفقیت کافیستتلاشمان را بیشتر کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: باید همه دست به دست هم دهیم و جودو استان را به جایگاه اصلی خود در کشور برسانیم.

فتاحی در خصوص شهرستان ها نیز عنوان کرد: سعی ما بر این بوده که شهرستان ها را از لحاظ امکانات به جایگاهمناسبی برسانیم تا مربیان و ورزشکاران به راحتی به فعالیت بپردازند.

وی گفت: امیدوارم حاصل این مجمع، منفعت و سود برای ورزش استان باشد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *