تیم فوتسال فرش آرا به دنبال پیروزی

تیم فوتسال فرش آرای مشهد در دیدار با همه رقیبان خود به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هر بازی است.

سرمربی تیم فوتسال فرش آرای مشهد روز شنبه پیش از دیدار با تیم فوتسال مس سونگون  گفت: شعار تیم ما شهامت برای پیروزی است و به قصد پیروزی پا به میدان هر بازی می گذاریم.

مجید مرتضایی افزود: تیم مس سونگون قهرمان باشگاههای آسیا و یکی از تیمهای خوب لیگ برتر و دارای بازیکنان ملی پوش متعدد است و بازی با این تیم آسان نیست اما ما روی انگیزه بازیکنان جوان تیم خود حساب کرده ایم.

وی با بیان اینکه بازیکنان ما بعد از بازی با تیم شهروند ساری به اندازه کافی استراحت نکردند اظهار داشت: با توجه به اینکه دو بازی پشت سر هم خارج از خانه داریم تنها فرصت انجام یک جلسه تمرین مهیا شد و سپس راهی تبریز شدیم.

وی با اشاره به نتیجه دیدار هفته پیش فرش آرا با شهروند ساری هم گفت: نیمه نخست این دیدار را با نتیجه سه بر صفر پیش افتادیم اما فشار تماشاگران بر بازیکنان و داور بازی و همچنین وضعیت هوای شرجی آنها باعث شد در نیمه دوم نتیجه بازی سه بر سه مساوی شود و با فشاری که در آن بازی وجود داشت کسب یک امتیاز هم جای تقدیر از بازیکنان دارد.

مرتضایی افزود: بعد از بازی با تیم مس سونگون کار برای تیم ما راحت تر می شود و امیدواریم در نیم فصل دوم به رتبه های بالای جدول صعود کنیم.

دیدار تیمهای فرش آرا و مس سونگون در چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتسال فردا در تبریز برگزار می شود.

image_print
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *