نیمکت‌نشینان تاثیرگذار پدیده

مهاجم تیم پدیده مشهد تنها 10 ثانیه بعد از حضورش در زمینمسابقه توانست گل برتری مقابل سایپا را به ثمر برساند.

تیم پدیده مشهد با نتیجه یک بر صفر مقابل سایپا به برتریرسید و به رتبه چهارم لیگ برتر صعود کرد. گل پیروزی بخشپدیده را در این مسابقه یونس شاکری در دقیقه 65 به ثمر رساندو این در حالی بود که هنوز یک دقیقه از حضور این مهاجم درترکیب پدیده نمی گذشت.

*تعویض طلایی یحیی

زمانی که در این لحظات داور یک کرنر به سود پدیده اعلام کرد،یونس شاکری به عنوان یار تعویضی به زمین رفت و سریعاخودش را به محوطه جریمه رساند. او بعد از گذشت 10 ثانیه ازحضورش در زمین مسابقه روی ارسال کرنر با ضربه سر دروازهسایپا را باز کرد تا تعویض طلایی یحیی گل محمدی لقب بگیرد.

شاکری با این گل نه تنها جمع امتیازات پدیده را به عدد 52 رساند که خودش نیز 9 گله شد و یک پله در جدول گلزنان صعودکرد. او حالا در رده چهارم جدول گلزنان قرار دارد و امیدواراست در دو بازی پایانی لیگ برتر هم تعداد گلهایش را افزایشبدهد.

یکی از دلایل موفقیت تیم پدیده در فصل جاری این است کهروی نیمکت هم مهره های خوب و کلیدی در اختیار دارد و ازهمه مهمتر این مهره ها وقتی وارد میدان می شوند همانندبازیکنان فیکس با انگیزه فوتبال بازی می کنند.

*جانشینی برای برزای

یکی از این نمونه ها یونس شاکری است. در بازی با سایپایحیی گل محمدی ترجیح داد در شروع بازی بهنام برزای را بهمیدان بفرستد که این یک تصمیم منطقی بود. به این خاطر کهبهنام در بازی با استقلال گل سه امتیازی و سرنوشت ساز برایپدیده به ثمر رساند و موجب شد هم تیمی هایش هم چنانامیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشند. اما در بازیبا سایپا وقتی تلاش های بهنام به جایی نرسید یحیی به یونسشاکری دستور آماده باش داد و جالب اینکه این مهاجم بلندقامت و تنومند ثانیه هایی بعد از ورود به میدان روی ضربهایستگاهی و با ضربه سر دروازه سایپا را گشود تا سه امتیازشیرین دیگر به حساب پدیده واریز شود. حالا شاگردان یحیی باامیدواری هر چه بیشتر منتظر بازی سپاهان هستند تا با عبوراز یک حریف سخت دیگر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیانزدیک و نزدیک تر شوند.

*گل‌محمدی در پدیده دوباره قد علم کرد

پدیده به طور حتم شاکر از حضور یونس در ترکیب تیم است وقطعا یحیی خوشحال است چنین بازیکنانی در تیمش دارد وشاید به همین بهانه قید تیم امید را بزند و یک فصل دیگر درپدیده بماند. چرا که تیم مشهدی هنوز به همه ظرفیت هایش درلیگ برتر نرسیده است. این تیم انگیزه دارد در لیگ برتر یک باردیگر برای رسیدن به جام تلاش کند و از همه مهمتر در لیگقهرمانان آسیا به دنبال ماجراجویی باشد. این اهداف بهترینبهانه برای یحیی برای ادامه حضور در مشهد مقدس است. بهواقع بازیکنانی چون یونس شاکری بهترین بهانه برای ماندنیحیی گل محمدی در تیم پدیده مشهد هستند. و البته باید به ایننکته اشاره کرد یحیی با پدیده دوباره به روزهای خوب مربیگریاش برگشته است. گل محمدی در تراکتورسازی روزهای خوبینداشت اما در پدیده دوباره قد علم کرد. همان طور که فوتبالمشهد بعد از سال های سال به دنبال خودنمایی است.

و اما یونس شاکری که در دقیقه 65 بازی وارد میدان شد دراینبازی جدا از گلی که به ثمر رساند یک شوت و یک دفع توپداشت. حضور او در دو نبرد هوایی موفق ثبت شده است و ازسایت یازده فوتبال که بازی های لیگ برتر را آنالیز می کند نمرهفنی 7.1 گرفته است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *