زارعی: هدف ما انتخابات سالم و به دور از حاشیه است

مجمع انتخاباتی ریاست هیات ژیمناستیک خراسان رضوی پنجم اردیبهشت ماه برگزار می شود.  

معاون توسعه اداره ورزش و جوانان استان با بیان این مطلب افزود: نخستین مجمع انتخابات سال 98 این هفته با حضور رئیس فدراسیون، مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزارمی شود.

امیر زارعی افزود: یکی از مهمترین اهداف اداره ورزش و جوانان استان برگزاری انتخابات سالم و به دور از حاشیه است که امیدواریم نامزدهای شرکت کننده در مجامع انتخاباتی رعایت حقوق و مقررات را داشته باشند و برنامه های خود را طبق روال و به صورت ملموس و روشن به اطلاع برسانند. 
وی خاطر نشان کرد: در این انتخابات 5نامزد داریم که همگی شایستگی به دست گرفتن سکان هدایت هیات را دارند که امیدواریم فردی که سکان دار هدایت هیات می شود در راستای توسعه این رشته مهیج و دوست داشتی گام بردارد.

*استعلام حراستی 5هیات ابلاغ شده است

زارعی با اشاره به این که زمانی می توانیم مجمع انتخاباتی را برگزار کنیم که استعلامات حراستی آن به دستمان رسیده باشد افزود: هیات ژیمناستیک، فوتبال، ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی و هیات ورزش های جانبازان و معلولین 5هیاتی هستند که استعلامات حراستی  و فدراسیون به استانابلاغ شده است و در انتظار برگزاری مجمع هستند و ان شاالله بزودی تاریخ برگزاری سایر هیات ها نیز اعلام می شود.
زارعی درباره صلاحیت نامزدهای انتخابات هیات ژیمناستیک که این هفته با حضور زهرا اینچه درگاهی تنها بانوی ریاست فدراسیون کشور در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار می شود گفت: تمامی نامزدها شایسته و صلاحیت انتخاب را دارند و قطعا با توجه به برنامه هایی که نامزدها ارائه می کنند نمایندگان و اعضای مجمع به فردی رای خواهند داد که قادر باشد در راستای اهداف هیات درجهت توسعه مالی و استعداد یابی موفقیت بهتری در دوران تصدی خود کسب کند. 
وی در باره اسامی نامزدهای انتخاباتی هیات گفت: حسین معماریان سرپرست فعلی هیات، محمود سلطانی، مرتضی نظری،احمدذوقی (بر اساس بخشنامه فدراسیون مبنی بر عدم حضور بازنشسته ها در انتخابات هیات ها وی از حضور در انتخابات انصراف داد) کاندیداهای این دوره از هیات هستند. 
زارعی با اشاره به موفقیت دو ژیمناستیک کار استان و عضویت در تیم ملی کشور گفت: محمود ذوقی در رده بزرگسالان و مهران حسنی در رده جوانان در رشته ایروبیک ژیمناستیک آزمون های فدراسیون را با موفقیت طی کردند و توانستند برای حضور در مسابقات آسیایی که مهرماه سال جاری به میزبانی فیلیپین برگزار می شود به عضویت تیم ملی کشوردر آیند. این موفقیت حاصل تلاش ها و زحمات مربیان این رشته می باشد که همین جا از زحمات این عزیزان قدردانی می کنم.

*8رشته ورزشی از فدراسیون جانباران و معلولین می‌روند
معاون توسعه اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه این گفت و گو از انتقال 8 رشته ورزرشی از هیات جانبازان و معلولان خبر داد و گفت: براساس تفاهم صورت گرفته شده و نامه فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، 8 رشته ورزشی (تیر و کمان – تنیس روی میز – بدمینتون – تنیس باویلچر – تکواندو – قایقرانی – دوچرخه سواری – سوارکاری) از ابتدای سال 1398 از این فدراسیون به فدراسیون های ملی و تخصصی خود و هیئت های ورزشی در استان ها منتقل شد.

زارعی در پاسخ به این سوال که سال جاری استان میزبانی مسابقات کشوری را نیز برعهده خواهد گرفت گفت: میزبانی هر رشته با توجه به‌ظرفیت‌های استان‌ها داده می شود. اما معیار اصلی واگذاری میزبانی‌ها ظرفیت‌های ورزشی هیات هاست.

خروشی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *