افتخاری دیگر در رشته طناب زنی

رضا رودهی دانشجوی رشته تربیت‌بدنی مؤسسه آموزش عالیسناباد گلبهار موفق شد بار دیگر در رشته طناب زنی رکوردیدیگر از خود برجای بگذارد.  

مسابقات رکوردزنی طناب‌زنی که در آستانه ولادت با سعادتامام اول شیعیان حضرت علی(ع) برگزار شد رضا رودهی بارکورد 68 تکرار طناب در حال روپایی در یک دقیقه نام خود رادر میان طناب زنان کشور بار دیگر بر سر زبان‌ها انداخت.

وی در ادامه درباره موفقیت‌های خود در رشته طناب زنی گفت: در حال آمادگی برای شرکت در مسابقات برون مرزی در سالآینده هستیم که امیدواریم از سوی مقامات شهری استان موردحمایت قرار گیریم. رضا رودهی در حال حاضر دارنده 4 رکوردملی و 1 رکورد جهانی در بخش طناب زنی است.

وی تصریح کرد: رویکرد ما در ورزش طناب زنی  همگانی کردنبیشتر این رشته مهیج است. ورزش یک نیاز و ضرورت درجامعه به شمار می‌رود و باید بیش از پیش برای توسعه و رونقآن تلاش کرد.

رودهی سال گذشته در پنجمین دوره مسابقات کشوری ثبترکوردهای ورزشی  که به میزبانی اردبیل در سالن ۶۰۰۰ نفریپهلوان حسین رضازاده با حضور ۱۸ استان و بیش از ۱۱۹ ورزشکار از استان‌های مختلف کشور در ده آیتم پرطرفدارورزشی برگزار شد. موفق شد در آیتم سریعترین زمان دوی ۶ در ۹ متربا زمان ۱۱ ثانیه و ۸۵ صدم ثانیه وآیتم بیشترین پرشبه طرفین (زیگزاگ) به مقام نخست دست یابد.

سرویس ورزش

مجید خروشی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *