پژمانفر از دستور رئیس جمهور خبر داد

روز 14 بهمن ماه خبر ارسال نامه‌ای از سوی یکی از نمایندگان مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی خطاب به سران قوا در رسانه‌ها منتشر شد. نامه حجت السالام و المسلمین پیرامون موضوع «پدیده» نوشته شده بود. همان «پدیده»‌ای که روزهایی صدر تبلیغات روزنامه خراسان و رسانه ملی بود، ثانیه شمار برای افتتاح پروژه‌هایش لحظه شماری می‌کرد و تخلفاتش دیده نمی شد. سهامش نجومی رشد می‌کرد و کسی چیزی نمی گفت تا این که فواره اوج گرفت و خبرهای جدید، فواره را سرنگون کرد. بیش از 130 هزار سهام دار آن دچار مشکل شدند و برای گرفتن حق خود روزها و کم کم سال‌ها اعتراض و پیگیری کردند.

علیرضا رشیدیان در دوران استانداری خود بارها تلاش کرد تا «پدیده» جان بگیرد. وزیر کشور به خاطرش کارت گرفت. ستادی در بدنه وزارت کشور شکل گرفت. کمتر نماینده‌ای بود که درباره آن حرف نزده باشد. مسئولین دیگری هم از استان بودند که وجود این پروژه را کلا نفی می‌کردند. سیبی که به هوا انداخته شده است، هزار چرخ خورده و انگار قرار است خبرهای جدیدی بشنویم.

پژمانفر در نامه 14 بهمن ماه به رئیس جمهور گفته بود که «پدیده شاندیز بیش از ۴ سال است که دچار بحران شده و سرمایه‌گذاران و سهامداران که اکثراً سرمایه خرد و اندوخته چندین سال زندگی خود را به خرید سهام این شرکت اختصاص داده‌اند، دچار زیان‌های مالی و فشارهای متعدد روانی شده‌اند، در این بین بدقولی‌های مکرر مسؤولان در پیگیری و حل مشکلات و ارائه گزارشات متعدد ضد و نقیض، عدم پاسخگویی واضح و شفاف به سهامداران، فشار و نارضایتی مضاعفی را به ایشان تحمیل کرده است.» روز گذشته هم خبری در صفحه اینستاگرامی منتشر شد که موجی از امیدواری را در دل سهامداران ایجاد کرد.

گویا رئیس جمهور خطاب به نهاوندیان دستور داده است که 1000میلیارد تومان به سهامداران پدیده اختصاص پیدا کند. نصرالله پژمانفر در گفت و گو با «صبح امروز» با اعلام این خبر تاکید کرد که مشخص نیست، جزئیات نحوه اختصاص این مبلغ به چه صورت خواهد بود اما این خبر می‌تواند سرآغاز روزهای بهتری برای پدیده و سهامداران آن باشد. وی اضافه کرد: در روزهایی که شرایط اقتصادی برای مردم دشوار شده است، این اتفاق می‌تواند مردم را دلگرم تر کند. من پیگیری‌های خود را برای احقاق حقوق مردم در این پروژه ادامه خواهم داد.

با توجه به پیگیری‌های استانداری خراسان رضوی از سران قوا و پافشاری‌های نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی می‌توان امیدوار بود که «وفاق» در استان، زمینه ساز حل مشکل پدیده باشد. باید منتظر ماند و امیدوار.

 

///////////////////

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *