مشهد میزبان استارتاپ اکسپو

رویداد ( ایران استارتاپ اکسپو) در تاریخ دوازدهم تا شانزدهم دی ماه سال جاری در کنار رویداد ایران کام و رویداد شهر هوشمند در سالن بهار نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار می‌گردد.

هدف از برگزاری این رویداد ایجاد هم افزایی و ارتباط بین استارتاپ‌ها، تسهیل‌گرها و سرمایه‌گذارها عنوان شده است. در برگزاری این رویداد سعی بر آن شده که مطابق با استانداردهای روز دنیا باشد.

استارتاپ برای فتح بازار

به گزارش «صبح امروز»، علیرضا امیدفر، مجری برگزاری این رویداد و مدیر عامل شرکت هلدینگ سرای آسان ایرانیان درباره برگزاری این رویداد گفت: ما به دنبال منسجم کردن حرکت‌های جزیره‌ای در این راستا هستیم و بتوانیم افرادی که صاحب ایده‌های نوآور و استارتاپی هستند را در زیر یک سقف در کنار سرمایه گذاران و تسهیل گران و منتورها قرار دهیم تا جریان اصلی و موثر سرمایه گذاری استارتاپی شکل گرفته و منجر به عقد قرارداد یا همکاری‌های جدی در بین آنان باشیم و هدف را در رساندن ایده‌های استارتاپی به فتح بازار عنوان کرد.

کسب‌وکارها حول تکنولوژی

محمود جانی درمیان مشاور عالی کانون کارآفرینان خراسان رضوی نیز در معرفی این رویداد گفت: استارتاپ یک کسب و کار جدید و نوآور است که عموما حول محور تکنولوژی شکل گرفته و ایجاد ارزش می‌نماید و عموما برای رفع یک نیاز در بازار طراحی می‌شود و کانون کارآفرینان خراسان رضوی از این رویدادها در زمینه کارآفرینی و کسب و کارهای نوآور و استارتاپی حمایت می‌نماید

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *