از وزارت کشور خواستیم تا نظر نمایندگان را هم بگیرد

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که ما از وزارت کشور خواسته‌ایم این است که در مسئله مهم انتخاب استاندار حتماً نظر نمایندگان استان را بگیرند.

به گزارش ایسنا، رضا شیران خراسانی در خصوص آخرین وضعیت انتخاب استاندار خراسان رضوی، اظهار کرد: همانگونه که اعلام شده نمایندگان به صورت مستقیم و صریح در جریان انتخاب استاندار خراسان رضوی قرار نگرفته‌اند، اما به صورت ضمنی مطالبی مطرح شده است.

وی در خصوص برخی تلاش‌ها برای استاندار نشدن رزم‌حسینی، تصریح کرد: در جریان تلاش‌ها برای استاندار نشدن آقای رزم حسینی نیستم، اما آنچه که ما از وزارت کشور خواسته‌ایم این است که در این مسئله مهم حتماً نظر نمایندگان استان را بگیرند و همچنین با توجه به شرایط استان و این‌که یک استاندار در خراسان رضوی چه شاخصه‌هایی باید داشته باشد، عمل کنند.

شیران خراسانی در خصوص این‌که آیا رزم حسینی گزینه مجمع نمایندگان استان برای استانداری خراسان رضوی است، خاطرنشان کرد: آقای رزم حسینی را صریحاً به ما اعلام نکردند و ما نیز ضمنی متوجه حضور ایشان در میان گزینه‌های مدنظر دولت شده‌ایم و دولت هنوز کسی را به ما به صورت صریح اعلام نکرده است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر دولت گزینه‌هایی را به صورت صریح به نمایندگان اعلام کند، آن زمان مجمع نمایندگان نیز نظر رسمی خود را در این زمینه اعلام خواهد کرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *