پدیده چراغ فوتبال خراسان

بازیکنان تیم  فوتبال پدیده خراسان با حضور در شعبه بلوار خیام مشهد موسسه اعتباری کوثر ضمن افتتاح حساب کوثر کارت هواداری، کارت هواداری خود را دریافت کردند.

به گزارش روزنامه صبح امروز اعضای تیم بزرگسالان باشگاه پدیده خراسان با حضور در یکی از شعب موسسه اعتباری کوثر، پدیده کارت دریافت نمودند. با قراردادی که میان موسسه اعتباری کوثر و باشگاه فرهنگی‌ورزشی پدیده خراسان منعقد گردیده، هواداران تیم فوتبال پدیده می‌توانند با مراجعه به شعب موسسه اعتباری کوثر در سراسر کشور، با ارائه مدارک لازمه ثبت حساب کرده و پدیده‌کارت دریافت نمایند. هواداران پدیده با استفاده از پدیده‌کارت که به شبکه شتاب نیز متصل است، می‌توانند حامی تیم پدیده خراسان در لیگ برتر باشند. همچنین گفتنی است محل‌ درآمد موسسه اعتباری کوثر و باشگاه پدیده خراسان از تراکنش‌ها و گردش‌حساب‌ کاربران است و هیچ وجهی از هواداران محترم باشگاه پدیده دریافت نمی‌شود.

پدیده چراغ فوتبال خراسان رضوی

مجتبی سرآسیایی قائم‌مقام باشگاه پدیده درخصوص نتایج بازی این تیم اظهار کرد: خوشبختانه در امسال روند بسیار خوبی از لحاظ نتیجه‌گیری داشتیم و موقعیت تیم با 8 تا بازی در صدر جدول است. 2 تا بازی‌های جام حذفی با دو تیم بزرگ مثل ذوب‌آ‌هن در خانه حریف و فولاد را در مشهد شکست دادیم و به مرحله یک چهارم نهایی رفتیم. وی افزود: شرایط تیم از لحاظ فنی بسیار خوب است و در سازمان‌دهی تیم، تلفیق کادر فنی و بازیکنان تیم اتفاق خوبی در این مسیر افتاده است.

قائم مقام باشگاه پدیده در خصوص مشکلات مالی بیان کرد: متاسفانه از اول فصل درگیر مشکلات مالی هستیم، خدا را شکر با این اتفاق‌های خوبی که انجام شد عزم خود را جذب کردیم تا آورده خوبی از موسسه کوثر داشته باشیم. قبل از موسسه کوثر، شهردار محترم مشهد کمک شایانی به تیم کردند و در مقاطعی مساعدت‌های خوبی انجام گرفت. امیدواریم با این قرارداد با موسسه کوثر از این چالش‌های بزرگ مالی خارج بشویم.

سرآسیائی درباره تاثیر مشکلات مالی در روند پیشرفت تیم تصریح کرد: خدارا شکر بازیکنان نجیب و خوبی داریم و با حضور یحیی گل‌محمدی و بچه‌های بزرگ‌‌تر این مشکلات مدیریت می‌شود. زندگی تمامی بچه‌ها از همین مسیر فوتبال تامین می‌گردد. زمانی ما زندگی‌شان را تحت شعاع قرار دهیم، مسیر زندگی آن‌ها را دچار دست‌انداز کنیم در روند فنی و بازی آن‌ها تاثیرات منفی می‌گذارد و تیم را دچار بحران می‌کند.

مدیر تیم فوتبال بزرگسالان پدیده درباره حضور بازیکنان خارجی در تیم و استفاده از آن‌ها در ترکیب تیم عنوان کرد: در این فصل باریکن خارجی نداریم، البته با یک بازیکن برزیلی صحبت کردیم ولی متاسفانه هنوز کارهایش قطعی نشده است و ادامه مسیر در هاله‌ای از ابهام و احتمال قطع همکاری وجود دارد. وی در ادامه گفت: گرفتن بازیکن خارجی به سرمربی و کادرفنی برمی‌گردد و اگر احساس نیاز کنند باید آن شرایط را برای آن‌ها فراهم کنیم.

قائم مقام باشگاه پدیده درخصوص مدت قرارداد با سرمربی تیم یحیی گل محمدی اظهار کرد: در حال حاضر برای یک فصل با ایشان قرارداد بستیم ولی به‌طور حتم ایشان به‌قدری بضاعتش بالا است که بتواند سالیان سال در استان خراسان رضوی پرچمدار این تیم باشد وکار فنی را برعهده بگیرد. وی افزود: فکر می‌کنم اگر مسیرمان در مباحث مدیریتی و بودجه روشن شود بعد می‌توان تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی برای بحث فنی انجام دهیم. الان مجبوریم برای همین یک فصل برنامه‌ریزی بکنیم، اگ بودجه قابل توجهی مشخص گردد می‌توان با سرمربی قرارداد درازمدت ببندیم و شرایط بهتری رقم بزنیم.

سرآسیائی در پایان گفت: در این‌ روزهائی که حال مردم به‌خاطر مشکلات اقتصادی چندان خوب نیست و جامعه خموده شده است، انرژی مثبت و به‌دست آمده از فوتبال می‌تواند حال مردم را خوب کند و روحیه بدهد.از مسئولین و مدیران استانی تقاضا دارم به این شرایط حاکم در جامعه رسیدگی کنند و با مشارکت خودشان شور و شادی و شعف را به مردم تزریق کنند. چراغ فوتبال خراسان رضوی با تیم پدیده هرروز پرنورتر گردد.

صدرنشینی در جدول

محمدرضا خلعتبری هافبک تیم پدیده درباره عامل موفقیت تیم پس از شکست در برابر پیروزی اظهار کرد: قبل از این بازی 5 تا برد شیرین را تجربه کردیم  و در برابر ذوب‌آهن و فولاد بردیم و با تراکتور مساوی کردیم. تمامی بازیکنان به‌دنبال یک هدف مشترک هستند و آن صدرنشینی تیم در جدول بازی‌ها است. وی گفت: با حضور یحیی گل‌محمدی شاهد تغییر و تحولاتی در سیستم بازی هستیم و امیدوارم با این تمرینات خوب تیم موفق شود و تا پایان فصل این روند ادامه داشته باشد.

هافبک تیم پدیده در رابطه با مشکلات مالی تیم و اثرپذیری آن در بازیکنان تیم گفت: بعضی از بازیکنان از سال گذشته طلبکار هستند و پرداختی‌ها به‌صورت پراکنده انجام می‌شود. باشگاه پدیده به این فکر است تا مشکلات را برطرف سازد. وی افزود: لازم به‌ذکر است از زحمات آقای سرآسیائی و حاج‌آقا حیدری قدردانی کنم و در اصل آقای حیدری حکم پدر تیم را دارند، در این 2 سال زحمات فراوانی را کشیدند و حمایت‌های مالی خوبی انجام دادند. وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با کسب امتیازات قابل قبول، جواب محبت‌ها و حمایت هواداران تیم را بدهند.

هوادار کارت کوثر

در ادامه این گزارش با محمدرحیم گلبداغی مدیر شعب استان‌های خراسان رضوی و شمالی موسسه اعتباری کوثر به‌ گفت‌وگو نشستیم.

ابتدا وی در خصوص فعالیت موسسه مالی و اعتباری کوثر بیان کرد: این موسسه از سال 89  به موسسات مالی دارای مجوز قرار گرفت و با 350 شعبه در سطح کشور و 13 شعبه در سطح استان خراسان رضوی خدمات بانکی و اعتباری خود را به عموم مردم، بازنشستگان و نیروهای مسلح انجام دهد.

مدیر موسسه اعتباری کوثر با نظر به‌ این‌که اسپانسر و حامی مالی دیگر قدیمی شده است و باید از روش‌های نوین استفاده کرد، اظهار کرد: اکنون بحث هوادار کارت کوثر حرکتی نو و جدید است، هر فردی در کشور و استان خراسان رضوی طرفدار هر ورزشی است می‌تواند با دریافت هوادار کارت کوثر از هیات و فدراسیون خودش حمایت کند. به‌خصوص با کارت هوادار کارت کوثر پدیده از تیم فوتبال پدیده حمایت بکند.

گلبداغی با تشریح طرح کوثر کارت هواداری گفت: هواداران تیم فوتبال پدیده می‌توانند با افتتاح حساب شتابی در موسسه کوثر، کارت بانکی خود را با لوگوی تیم مورد علاقه شان دریافت کنند و بلافاصله بعد از فعال شدن کارت از مزایای آن بهره مند شوند. وی تصریح کرد: این تراکنش بدون هیچ کسر مبلغی انجام می‌گیرد و عملیات آن به یک میانگین تبدیل می‌گردد و بین 2 تا 5 درصد به تیم مورد نظر کمک می‌شود.

وی ادامه داد: موسسه کوثر به‌دنبال یک حرکت اجتماعی است و هوادار باید حمایت خودش ا به تیم مورد علاقه‌اش نشان دهد. این حرکت اکنون در تیم‌های مطرح کشور مثل: استقلال، پیروزی و تراکتورسازی انجام می‌شود، منتها در خراسان رضوی با تیم پدیده قرارداد بستیم و امیدواریم کمک‌های مالی خوبی انجام گیرد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *