گل محمدی: بازی تیم امید خوشایند ما نبود

پدیده با تغییراتی که در ترکیب کادرفنی و بازیکنانش ایجاد کرده امسال تیمی متفاوت نسبت به سال‌های اخیر است.

یحیی گل محمدی که در لیگ هفدهم با تراکتورسازی نتوانست موفقیت‌های گذشته را تکرار کند امروز پنجشنبه در برابر تیم سابقش روی نیمکت پدیده خواهد نشست. گل محمدی در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل پرسپولیس در هفته اول لیگ گفت: «خوشحالیم که در یک شب عزیز مسابقه افتتاحیه را برگزار خواهیم کرد. از مسئولان شهری و به ویژه آستان قدس تشکر می کنم. همین طور از مسئولان هیات فوتبال استان خراسان رضوی که خیلی زحمت کشیدند».

گل محمدی در ادامه گفت: «شاید نتوان خیلی در ابتدای لیگ درباره مسائل فنی حرف زد. اما شرایط تیم ما سخت است. ۳ بازیکن در اردوی تیم امید هستند، مصدوم داریم و مشکلات مدارک بازیکنان آزار دهنده است. به همین خاطر با یک تیم نصفه و نیمه مقابل قهرمان پارسال قرار می گیریم. البته مشکلات دیگری هم هستند که الان قصد بازگویی آن را ندارم اما سربسته بگویم که مسئولان شهری کمک بیشتری کنند چون تنها تیم شهر هستیم. البته مسئولان تیم و به خصوص آقای وطنخواه زحمات زیادی کشیدند تا تیم آماده لیگ برتر شود».

او درباره شرایط تیمش گفت: «بازیکنان آماده اند و انگیزه بالایی دارند. از هوادارانمان هم می‌خواهیم از ما حمایت کنند. فکر می‌کنم بازی تماشاگر پسندی باشد و امیدوارم این اتفاق بیافتد».

سرمربی این فصل پدیده با اشاره به یارگیری این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: «از نقل و انتقالات رضایت دارم. بازیکنان جوان و بازیکنانی از لیگ یک را جذب کردیم که کمی دیر به ما اضافه شدند و ممکن است آمادگی بدنی مناسبی نداشته باشند. ما هرچه پیش برویم اوضاع تیممان بهتر خواهد شد. سه بازیکن پدیده در اردوی تیم ملی امید هستند، 2 بازیکن مصدوم و 2 بازیکن دیگر را هم به خاطر مشکلاتی که مدارک دارند، در بازی مقابل پرسپولیس در اختیار نداریم».

گل محمدی درباره وضعیت پرسپولیس هم افزود: «تنها تیمی که تغییرات نداشت پرسپولیس بود. آنها تیم فصل پیش را در اختیار دارند. شاید بخاطر محرومیت از نقل و انتقالات بازیکن جدیدی جذب نکردند اما هماهنگ و مدعی قهرمانی هستند. به نظر من این عدم تغییرات برای پرسپولیس خوب است هرچند در ادامه ممکن است به مشکل بخورند. با این وجود ما با قهرمان بازی داریم و بازی سختی است و شاید بازیکنان جوان تحت تاثیر نام حریف قرار بگیرند. موضوع مهم این است که این بازیکنان تمرکزشان را حفظ و خوب تمرین کنند. اینکه در اولین دیدار مقابل تیم سرشناس و بزرگ پرسپولیس قرار بگیرند از نظر روحی روانی سخت است اما اگر تمرکزشان روی وظایفشان باشد می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند».

گل محمدی درباره تعامل تیمش با تیم ملی امید هم گفت: «بنظرم برنامه ریزی تیم امید مناسب نبود. بازی تدارکاتی در عراق‌ در روز بازی لیگ خوشایند باشگاه‌هایی مثل پدیده نیست. این کار باشگاه‌ها را سخت می‌کند. ما مجبوریم بازیکنانی که رویشان حساب می‌کنیم را نداشته باشیم. آنها اگر در لیگ بازی کنند آمادگی بیشتری کسب خواهند کرد چون دیدارهای لیگ سخت‌تر از مسابقات تدارکاتی هستند. برخی باشگاه‌ها همکاری نکردند و این خوب نیست. ما هم می‌توانستیم بازیکن به تیم امید ندهیم اما با تیم‌های رده همکاری کردیم ولی مسئولان نباید تبعیض قائل شوند».
انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *