وطنخواه: با موافقت شهرداری، بدهی پدیده پرداخت شد

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: با مساعدت شهردار مشهد ،انشالله مشکل عدم صدور کارت بازیکنان تیم فوتبال پدیده خراسان حل خواهدشد.

به گزارش ایسنا، جواد وطنخواه در خصوص واگذاری باشگاه پدیده به شهرداری مشهد اظهار کرد: صبح روز گذشته جلسه خوبی با تقی‌زاده خامسی و همچنین حیدری، رییس شورای اسلامی شهر مشهد برگزار کردیم و در نهایت در مرحله اول موضوع پرداخت بدهی‌های این باشگاه به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال حل گردید.

وی ادامه داد:خوشبختانه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر مشهد نگاه بسیار دقیقی به مسایل ورزشی دارند و این موضوع نیز انگیزه ما را بیشتر از قبل کرده‌است.

وطنخواه اظهار کرد: بر اساس موافقت و لطف شهردار مشهد مبلغ بدهی باشگاه به کمیته تعیین وضعیت به حساب فدراسیون واریز خواهدشد تا انشالله فردا مقابل تیم استقلال خوزستان بتوانیم با تمام قوا حاضر شویم.

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان در ادامه با اشاره به موضوع انتقال باشگاه به شهرداری مشهد گفت: این موضوع در حال پیگیری است و امیدواریم در روزهای آینده به نتایج خوبی برسیم.

حسینی پویا عضو شورای اسلامی شهرمشهد گفت: کلیات نظر اعضای شورای شهر مشهد برای این انتقال مثبت است، ولی در صورت انتقال نام تیم پدیده تغییر خواهد کرد.

حسینی پویا افزود: با توجه به حساسیت‌ها روی اسم ابومسلم نظری روی تغییر به این نام وجود ندارد، اما دو نام سیمرغ و طوس را پیشنهاد کرده‌ایم که در صورت جا به جایی اسم تیم از هفته سوم به یکی از این دو نام تغییر خواهد کرد.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *