ضرورت حمایت از 《برند》 و 《تولید بدون کارخانه》

سال های دور که پس از دوران کوپنی کالا در کشور برای اولین بار در مقاله ای ایده برند و برند سازی و تولید بدون کارخانه « برون سپاری  تولید» را مطرح کردم خیلی مورد استقبال قرار نگرفت اما خود باور داشتم  روزی خواهد رسید که ایده برند و برون سپاری تولید «تولید بدون کارخانه» آن چنان تاثیری در اقتصاد و درک و باور عمومی به جای خواهد گذاشت که بسیاری اصلا باور نکنند این ایده ها روزی توسط محمد حسین روشنک و در اتحادیه صادرکنندگان استان خراسان رضوی به همت اقای محمود سیادت مطرح شده است.

امروز پروردگار متعال را شاکرم که بعد از سال ها تلاش شبانه روزی بنده، آقای سیادت، اتحادیه صادرکنندگان، کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی و از 6 سال قبل تا کنون انجمن مدیران صنایع و همه تشکل ها از جمله خانه صنعت ، معدن و تجارت در حمایت از برندسازی و تولید بدون کارخانه آنچه را که باور داشتم محقق شده است،

از همه تشکل ها بخصوص اتحادیه صادرکنندگان و انجمن مدیران و اقایان مهندس سیادت و دکتر مرادی که از روز اول ایده برند و تولید بدون کارخانه را باور داشتند، به جهت سال ها حمایت و تلاش برای توسعه 《برند سازی》 و 《تولید بدون کارخانه》 تشکر می کنم و سپاس خودم را به اقای مهندس شافعی رییس محترم اتاق بازرگانی ایران و سرکار خانم مهندس علیرضایی که ثبت ایده های برند و تولید بدون کارخانه را در اتاق ایران و سازمان صنعت ، معدن و تجارت به نام اینجانب رقم زدند تقدیم مي دارم.

و با تمام وجودم از همایش برند و تولید بدون کارخانه که به همت 《انجمن مدیران صنایع》برگزار می شود، حمایت می کنم.

انتهای خبر/

 

 

 

 

 

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *