شرور خارجی جوان ۱۹ ساله مشهدی را به قتل رساند/کشف 76 راس دام قاچاق توسط پلیس داورزن

شرور خارجی جوان ۱۹ ساله مشهدی را به قتل رساند

پسر19ساله قربانی درگیری لفظی با جوان شروری شد که برای اهالی شهرک طرق مشهد ایجاد مزاحمت می کرد.

فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: جوان شرور که تبعه خارجی است بنا بر اظهارات اولیه شاهد عینی ماجرا، ساعت 20روز گذشته در خیابان ولی عصر شهرک طرق مشهد برای رهگذران ایجاد مزاحمت می کرد.

سرهنگ اکبر آقا بیگی افزود: در این لحظه جوان 33ساله که اهل محل بود جلو رفت تا به پسر جوان تذکر بدهد. اما فرد مزاحم با چاقویی که همراه داشت ضربه ای به بازوی چپ جوان 33ساله زد و سپس با خودروی 206خود از صحنه گریخت.

وی افزود: فرد مضروب در تحقیقات اولیه پرونده مدعی شد دقایقی بعد با یکی از دوستانش با موتورسیکلت به تعقیب ضارب پرداخته و پس از طی مسافتی راه او را سد می کنند. اما جوان تبعه خارجی با توجه به درگیری لفظی که ایجاد شده بود ضربه ای با چاقو به دوست مضروب می زند و از صحنه متواری می شود.

جوان 33ساله بلافاصله دوست خود را به بیمارستان می رساند اما با وجود اقدام های ویژه درمانی و انجام عمل جراحی ،متاسفانه پسر 19ساله جان خود را از دست می دهد. سرهنگ آقا بیگی با ابراز تاسف از وقوع این درگیری منجر به قتل گفت: جستجوهای پلیس با دستورات تخصصی مقام قضایی برای دستگیری متهم پرونده و روشن شدن ابعاد مبهم این جنایت ادامه دارد.

کشف 76 راس دام قاچاق توسط پلیس داورزن

فرمانده انتظامی شهرستان داورزن از کشف 76 راس گوسفند قاچاق از یک دستگاه کامیون به ارزش یک میلیارد 80 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جمشید بدری در تشریح این خبر افزود: مأموران انتظامی این شهرستان حین کنترل خودروهاي عبوري در محور “داورزن- میامی” به یک دستگاه کامیون مشکوک و به منظور بررسی بیشتر این خودرو را متوقف کردند.

وي خاطر نشان کرد: ماموران پس از بررسی مدارک راننده در بازرسی از این کامیون تعداد 76 رأس گوسفند فاقد هرگونه مجوز گمرگی و بهداشتی را کشف کردند.

سرهنگ بدری با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی این احشام را یک میلیارد 80 میلیون ریال برآورد کردند.

انتهای خبر/

 

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *