سیاه جامگان دوباره به تله بحران افتاد

باشگاه سیاه جامگان به دلیل شکایت اکبر میثاقیان نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند.

باشگاه سیاه جامگان خراسان که پس از کش و قوس های فراوان 5 روز است تمرینات خود را زیر نظر علی حنطه آغاز کرده به نظر می رسد همچنان برای حضور در مسابقات لیگ دسته اول کشور مشکلات فراوانی دارد؛ یکی از اصلی ترین مشکلات سیاه جامگان برای شروع کار، بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم به دلیل شکایت اکبر میثاقیان است که سبب شده تا بازیکنان تازه جذب شده این تیم نتوانند قرارداد خود را به صورت رسمی به ثبت برسانند و کارت بازی دریافت کنند.

علی حنطه سرمربی جدید باشگاه سیاه جامگان در خلال تمرین امروز تیمش در گفتگو با خبرنگار “ورزش سه” با تایید این مطلب گفت: پس از عبور از مشکلات فراوان توانستیم با چندین بازیکن خوب بومی به تفاهم برسیم و هنوز نقل و انتقالات تیم ما ادامه دارد اما متاسفانه شکایت آقای اکبر میثاقیان سبب شده است تا از ثبت قرارداد و دریافت کارت بازیکنانمان بازمانیم و در فاصله چهار روز تا دیدار نخست خود مقابل نفت تهران در شرایط مبهمی به سر می بریم.

امروز جلسه‌ای را با اسپانسر تیم برگزار کردیم و قرار شد تا نیم فصل بدهی باقیمانده آقای میثاقیان تهیه و به ایشان پرداخت شود. انتظار ما بخشش طلب از سوی آقای میثاقیان نیست بلکه امیدواریم آقای میثاقیان که خود را سلطان فوتبال ابومسلم می‌دانند با توجه به محبوبیتی که در شهر برایشان هواداران این تیم قائل هستند به سر پا ماندن این تیم کمک کنند و با تعویق شکایت خود و انجام یک توافق، مشکل به وجود آمده را برطرف کنند.

میثاقیان که فصل گذشته هدایت سیاه جامگان را برعهده داشت نتوانست نتایج خوبی را به همراه این تیم در لیگ برتر به دست آورد و در چند هفته مانده به پایان لیگ هفدهم، سیاه جامگان مسافر لیگ دسته اول شد البته میثاقیان تنها هفت هفته هدایت سیاه جامگانی‌ها را برعهده داشت و خیلی زود با کسب نتایجی ضعیف از این تیم کنار گذاشته شد در ادامه با توجه به جذب بازیکنان نه چندان خوب، بسیاری از کارشناسان اکبر میثاقیان و کادر فنی او را با توجه به بازیکنانی که جذب کرده بود یکی از مقصران اصلی سقوط سیاه جامگان می دانستند.

حال با این اوصاف، باید دید میثاقیان که به تازگی سرمربیگری اروند خرمشهر را به عهده گرفته است در میان این چالش به وجود آمده کدام مسیر را انتخاب می‌کند، او در یک طرف باید محبوبیتی که در شهر مشهد به واسطه سال‌ها حضور در فوتبال این شهر بویژه در تیم ابومسلم دارد را ارزیابی کند و در سویی دیگر، طلب خود را در نظر بگیرد. باید دید در پایان این کشمکش آقای میثاقیان به تیم سابق خود زمان خواهد داد تا مشکلات ثبت قرارداد آنها برطرف شود یا خیر بحران در اردوی سیاه جامگانی‌ها خیمه خواهد زد؟

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *