جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد مشهد 3 برابر شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: با تلاش‌های صورت‌گرفته خوشبختانه اقبال دانشجویان عراقی برای تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی نسبت به دانشگاه فردوسی و دانشگاه امام رضا(ع) بیشتر شده است، به گونه‌ای که سال گذشته میزان پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بیش از سه برابر افزایش یافت.

مهدی ملک‌نژاد با اشاره به دیدار خود با سرکنسول کشور عراق، با تشریح برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برای جذب دانشجوی خارجی از کوتاه‌شدن دست واسطه‌ها در این زمینه خبر داد.

وی اظهار کرد: با توجه به رویکرد جدیدی که در زمینه پذیرش دانشجویان خارجی در مشهد شکل گرفته است، دیداری با سرکنسول کشور عراق با هدف گسترش همکاری‌های دوجانبه و رفع موانع تحصیل دانشجویان عراقی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد انجام شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد پس از دانشگاه فردوسی بیشترین دانشجوی خارجی در استان خراسان رضوی را جذب کرده است، افزود: تسهیل و رفع مشکلات کنسولی متقاضیان تحصیل در این واحد دانشگاهی، بهبود کیفیت آموزش، توجه به آموزش زبان فارسی، امکان اسکان دانشجویان و ارتباط مستقیم با مدیران بخشی از اهداف این نشست مشترک بود.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *