بحران چهل سالگی برای انقلاب ما

مشاور استاندار خراسان رضوی با اشاره این نکته که تجربه نشان داده انقلاب ها و نظام های سیاسی به ویژه در خاور میانه در چهل سالگی خود، با بحران مواجه شده اند، گفت: علاوه بر بحران چهل سالگی برای انقلاب ما، بد عهدی آمریکا و خروج از برجام، نوسانات غیر معمول قیمت ارز و طلا و مشکلات اقتصادی نیز به شرایط موجود اضافه شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید جواد حسینی در دیدار با مسئولان روابط عمومی فرمانداری شهرستان های استان، افزود: در هر نظام سیاسی، چهل سالگی اوج بلوغ و شکوفایی آن است که ما نیز با توجه به گذشت چهل سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، باید این کمال و پختگی را به مردم نشان دهیم.

وی اظهار داشت: در کنار این بالندگی، نکته قابل توجه این است که تجربه نشان داده انقلاب ها و نظام های سیاسی به ویژه در خاور میانه در چهل سالگی خود، با بحران مواجه شده اند.

مشاور استاندار خراسان رضوی ادامه داد: علاوه بر بحران چهل سالگی برای انقلاب ما، بد عهدی آمریکا و خروج از برجام، نوسانات غیر معمول قیمت ارز و طلا و مشکلات اقتصادی نیز به شرایط موجود اضافه شده است.

حسینی گفت: دشمنان در این بستر، از همه ابزارها برای زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کرده و می کنند و قصدشان از این موضوع گسترش نارضایتی ها است.

وی گسترش نارضایتی، شدت دادن و ترکیبی کردن آن ها را از جمله اهداف نظام سلطه دانست و گفت: دشمنان با هدف القا ناکارآمدی نظام، تلاش می کنند تا نارضایتی ها که امری است گفتمانی ؛ تبدیل به رفتار کنند.

مشاور استاندار خراسان رضوی، القا نا امیدی، فساد گستری و بی عدالتی را از دیگر توطئه های دشمن علیه مردم ایران عنوان و تصریح کرد: در این میان نقش روابط عمومی ها در کارآمد جلوه دادن نظام از طریق اطلاع رسانی، اعتماد سازی، تقویت امید به آینده، گسترش عدالت اجتماعی با گزارش شفاف و روشن از عملکردها ، خدمات و دستاوردهای نظام تعیین کننده است.

حسینی، تقویت این باور که مسئولان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات مردم به کار بسته اند و برای خدمت به مردم و رضایتمندی آنان حریص هستند را از جمله وظائف روابط عمومی ها عنوان و تاکید کرد: این مهم به شکوفایی اجتماعی و امید به آینده ای بهتر و روشن تر ، منجر خواهد شد.

وی اظهار داشت: شعار محوری هفته دولت امسال، شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی است که روابط عمومی ها باید برنامه های خود را بر این مدار تعریف و اجرا کنند.

مشاور استاندار خراسان رضوی از مسئولان روابط عمومی فرمانداری ها خواست تا با بسیج امکانات در شهرستان ها از تمامی ظرفیت ها برای اطلاع رسانی شفاف از خدمات دولت و دستاوردهای نظام، استفاده کنند.

حسینی با اشاره به جایگاه روابط عمومی ها در کلام رهبری، گفت: روابط عمومی ها باید با روش های صحیح و موثر مردم را در جریان امور و خدمات قرار دهند، شفافیت سازمانی ایجاد کنند و به گونه ای رفتار و برنامه  ریزی کنند که ظرفیت های سازمان به نسبت برابر در خدمت همه قرار گیرد.

وی افزود: به فرموده معظم له روابط عمومی ها باید اقدامات انجام شده را اطلاع رسانی،  مردم را همگرا کنند تا از این طریق سرمایه اجتماعی تقویت و اعتماد حاصل شود.

برنامه ریزی برای نشست های خبری با موضوعات مختلف با حضور مدیران مربوطه در شهرستان ها، اطلاع رسانی در قالب پروژه ها، استفاده از جوانان و نخبگان در مراسم افتتاحیه ها، راه اندازی کاروان ها و تورهای خبری و نخبگانی، برنامه ریزی برای تقویت نشاط عمومی و مستند سازی فعالیت ها از دیگر تاکیدات مشاور استاندار خراسان رضوی در این جلسه بود.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *