اصلی ترین دغدغه مسئولان باید رفع مشکلات مردم باشد

استاندار خراسان رضوی گفت : بزرگترین دغدغه مسئولان باید رفع مشکلات و گرفتاری های مردم بوده و در این مسیر از هیچ تلاش فروگذار نکنند.

علی رضا رشیدیان در جریان سفر به شهرستان درگز و شورای اداری شهرستان تاکید کرد : خدمت صادقانه به مردم و جلب رضایت آنان  جلب رضایت خداوند و ادای دین به خون شهدا است.

وی عنوان کرد : باید این اطمینان و باور در مردم تقویت شود که تمامی مسئولان دل در گرو نظام و انقلاب اسلامی دارند و برای خدمت حریص بوده و تمام اهتمام  شان را برای رفع چالش های جامعه بکار می گیرند.

وی با اشاره به بیان اخیر مقام معظم رهبری افزود : دولت ظرفیت ، توانایی و نیز کارآیی لازم را برای حل مشکلات جامعه  دارد.

رشیدیان اظهار کرد : مبنای تفکر انقلاب اسلامی و کارگزاران جمهوری اسلامی نوکری مردم است و به آن افتخار می کنند.

وی یکی از شاخص های حرکت در مسیر انقلاب اسلامی را بعد از اهتمام به ارزش های الهی و انسانی ؛ کسب رضایتمندی مردم دانست و با تاکید بر اینکه دولت همواره در کنار مردم است ، افزود : در شرایطی که آمریکا از هیچ اقدامی برای فشار بر ملت ایران کوتاهی نکرده و راهبرد خود را ایجاد تفرقه دربالا و فشار در پایین قرار داده ، به طور قطع همدلی دولت و مردم و تمامی ارکان نظام موجب خنثی شدن این توطئه خواهد شد.

وی تقویت رابطه نظام مند مردم با دستگاه های اجرایی ، توسعه محبت در جامعه ، بسط خیر خواهی و دگرخواهی فراتر از مناسبت های ملی و مذهبی را ضرورت امروز جامعه دانست و تاکید کرد : انتظار نیست که تولید کنندگان داخلی برای محصولاتی که منشا داخلی دارند، منتظر قیمت ارز باشند و یا افرادی که کالاهای خود را با ارز دولتی و یارانه ای وارد کرده اند ، آن را به قیمت ارز آزاد در بازار ارائه کنند.

رشیدیان ،نقش رسانه ها را در توجیه افکارعمومی و مقابله با فشار رسانه ای دشمن تعیین کننده دانست و افزود : امروز که استکبار جهانی با استقرار اتاق جنگ خود در وزارت خزانه داری و اعمال تحریم های اقتصادی علیه جمهوری اسلامی شیپور جنگ را با دو هدف شکست ارائه الگوی نه شرقی ، نه غربی و انصراف مردم از همراهی با نظام نواخته است باید رسانه های ما به بیان دستاوردها و خدمات نظام اسلامی و دولت برآمده از آرای مردم ،همت گمارند.

وی استقبال از نقد را یک ضرورت دانست و افزود : به بیان امام رضا (ع) ” بزرگترین هدیه به برادر مومن بیان نقد اوست ” اما این نقد باید منصفانه و به دور از حب و بغض های سیاسی و جناحی و غیره باشد.

وی در ادامه به تشریح دستاوردهای دولت در حوزه اقتصادی پرداخت و افزود : در خراسان رضوی فقط در سال گذشته با وجود همه مشکلات دو میلیارد دلار صادرات داشته ایم و در مقابل حدود 700میلیون دلار واردات انجام شده است.

وی با اشاره به افزایش 35 درصدی صادرات در سه ماهه نخست امسال تاکید کرد : هیچ کمبودی در تامین ارز مورد نیاز بخش تولید و واردات نداریم .

استاندار خراسان رضوی گفت : به منظور تنظیم بازارو جلوگیری از افزایش نامتعارف کالاهای اساسی در سه ماهه اول امسال 5 هزار تن برنج در استان توزیع شد و با هدف کنترل قیمت گوشت قرمز هم روزانه بین 4 تا 15 تن گوشت به استان وارد و در بازار عرضه شده است.

وی افزود : در خصوص سایر کالاها از قبیل آرد ، روغن و شکر نیز به همین صورت عمل شد و با بازرسی های صورت گرفته که طی این مدت بالغ بر 132 هزار مورد بود ، از تخلفات جلوگیری گردید.

رشیدیان همچنین با اشاره به نامگذاری امسال گفت : حمایت از کالای ایرانی، صرفا به حوزه صنعت محدود نمی شود ، بلکه تمامی حوزه های کشاورزی ، خدمات و غیره را نیز در بر می گیرد .

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *