ساماندهی فرآیند آموزش و توسعه دفاع شخصی خراسان رضوی

رئیس هیئت جودو، جوجیستو و کوارش خراسان رضوی از برنامه‌ریزی‌ها برای ساماندهي فرآیند آموزش و توسعه دفاع شخصی در استان خبر داد.

حسین محمودی با اشاره به برگزاری اولین کارگروه دفاع شخصی استان با حضور جمعی از کارشناسان مجرب و پیشکسوتان این رشته عنوان کرد: تلاش داریم با بهره گیری از نظرات سازنده صاحبنظران این حوزه، ساماندهی مناسبی در جهت آموزش توسعه هرچه بهتر رشته دفاع شخصی گام برداریم.

وی افزود: در همین راستا برنامه‌ریزی‌های خوبی توسط کمیته دفاع شخصی هیئت استان در بخش برگزاری دوره‌های آموزش مربیگری، آزمون‌دان و … صورت گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم انسجام و سازماندهی رشته دفاع شخصی به عنوان بخشی رسمی از هیئت جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی عنوان کرد: با توجه به اینکه به طور رسمی متولی رشته دفاع شخصی فدراسیون کشور و هیئت استان هستند باید تلاش شود در کلیه سبک‌های رزمی که در حال حاضر مشغول فعالیت هستند انسجام مطلوبی ایجاد شود.

محمودی به لزوم تدوین و پیروی از اساس نامه مربیگری، داوری و برگزاری استاژها و آزمون‌های ارتقا درجه دان گفت: خوشبختانه این روند با نظرات سازنده اساتید برجسته استان به خوبی پیش خواهد رفت و ما به زودی شاهد این انسجام و حضور قدرتمند و موفق ورزشکاران استان در میادین کشوری خواهیم بود

انتهای خبر/

image_print
1063 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *