رقابت‌های فوتسال دانش آموزان پسر پایان یافت

مسابقات فوتسال دانش آموزان مقطع ابتدایی پسران با معرفی تیم های برتر پایان یافت.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی با بیان این مطلب گفت: مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر با شرکت 34 تیم از 12 تا 17تیرماه در سالن‌های ورزشی مالک اشتر، آقا مصطفی و ثامن برگزار شد.

رضا علیزاده افزود: در مراسم اختتامیه این رقابت‌ها که با حضور سلطانی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان، کشتی دار رئیس هیئت ورزش دانش آموزی و بهراد اداره ناحیه 5 برگزار شد.

وی گفت: درپایان این دیدارها تیم فوتسال آموزشگاه شریعتی سبزوار به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های آموزشگاه دیانت ناحیه 3 و تیم آموزشگاه عرش ناحیه یک رتبه‌های دوم و سوم را نیز کسب کردند و همچنین تیم آموزشگاه جامی ناحیه 5 جایزه اخلاق را به دست آورد.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از مجید مرادی سرپرست برگزاری مسابقات، عوامل اجرایی و داوران درباره سطح کیفی مسابقات به خبرنگار ما گفت: سطح کیفی مسابقات دور از انتظار بود و تصور نمی‌کردیم مسابقات به شکل منظم و در زمان خاص برگزار و پایان پذیرد به شکر خدا در طول برگزاری مسابقات  شاهد هیچ گونه آسیب دیدگی برای بازیکنان نبودیم و این یکی از بهترین ویژگی‌های برگزاری رقابت‌هاست.

انتهای خبر/خروشی

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *