واگذاری پروژه‌ها به پیمانکاران درجه سوم

عضو هیئت رییسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس، گفت: پیمانکاران عمده و بزرگ کار گازرسانی و یا آبرسانی را در تهران از طریق وزارتخانه ها یا سایت بر عهده گرفته و کار را به پیمانکاران درجه دوم و سوم واگذار می کنند.

به گزارش خانه ملت، جلیل رحیمی جهان آبادی، با اشاره به روند کند گازرسانی به مناطق حوزه انتخابیه اش، گفت: پروژه گازرسانی به مناطق تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد از بهار 95 تاکنون در بیش از 189 روستا در حال اجرا است؛ اما مشکلی که وجود داشته این بوده که در چند منطقه این گازرسانی به شدت با کندی مواجه شده است.

نماینده مردم تربت جام، تایباد و باخرز در مجلس شورای اسلامی، افزود: در حال حاضر در بخش مرکزی تایباد علیرغم اینکه قولی داده بودند مبنی بر اینکه گازرسانی این منطقه تا دهه فجر 96 انجام می شود؛ اما هنوز پیمانکار فعالیت خود را آغاز نکرده و شرکت های پیمانکاری به تعهدات خود عمل نمی کنند.

 

پیمانکاران عمده و بزرگ کار گازرسانی و یا آبرسانی را در تهران از طریق وزارتخانه ها یا سایت بر عهده می گیرند

وی ادامه داد: در بخش بوژگان تربت جام پروژه گازرسانی پیشرفت خوبی داشته اما هنوز کار آنها نواقصی دارد، همچنین در پایین جام، موسی آباد و صالح آباد و جام رود کار با کندی مواجه شده و یا تعطیل است.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه پیمانکاران عمده و بزرگ کار گازرسانی و یا آبرسانی را در تهران از طریق وزارتخانه ها یا سایت بر عهده می گیرند، یادآور شد: این پیمانکاران بزرگ کار را به پیمانکاران درجه دوم و سوم واگذار می کنند که  بسیاری از این پیمانکاران تخصص و توانایی مالی و فنی را ندارند.

وزارت نفت باید مسئله گازرسانی در تربت جام را جدی بگیرد

وی افزود: درباره کندی پروژه روند گازرسانی در شهرستان های تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد به وزیر نفت تذکر و طرح سوالی مطرح شده که این طرح سوال به هیئت رییسه تقدیم شده مبنی بر اینکه چرا گازرسانی به این نحو انجام می شود، چراکه با طولانی شدن زمان یک پروژه عمرانی خسارت های زیادی به مردم و بیت المال وارد می شود و پول عمرانی حیف و میل می شود.

عضو هیئت رییسه کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وزارت نفت باید مسئله گازرسانی در تربت جام را جدی بگیرد و بنده نیز از اهرم های نظارتی خود در این باره استفاده می کنم.
انتهای خبر

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *