هیچ تعارفی در اجرای احکام نداریم

سال 1385 چند جوان شرب خمر می کنند  و این امر منجر به نزاع  در یکی از مجالس عروسی  در کاشمر و نهایت قتل فردی 17 ساله می شود.

به گزارش ایسنا، یکی از این جوانان که در این امر مشارکت داشت و از آن زمان تاکنون مدت 12 سال  فراری بود سه روز قبل جهت پیگیری یک پرونده به دادگستری کاشمر مراجعه کرده و بلافاصله در همان محل دستگیر می‌شود.

در همین خصوص دادستان کاشمر در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: این فرد به موجب حکم سال 86 شعبه 101 جزایی کاشمر به خاطر جرم شرب خمر منتهی به نزاع دسته جمعی در مراسم عروسی منجر به قتل مرحوم محمد یوسف پور در سال 85 محکوم به تحمل 80 ضربه شلاق حد در ملاء شده است.

غلامرضا طالعی بیان کرد: حکم  این فرد به نام(م-ر) متولد سال 70 به دلیل شرب خمر امروز در ملاعام و در میدان نیازمند اجرا شد.

دادستان کاشمر با اشاره به اینکه در آن زمان چند نفر از جوانان به خاطر شرب خمری که کرده بودند منجر به نزاع و نهایت قتل فردی 17 ساله در خیابان قائم و در یک مجلس عروسی شده بود، عنوان کرد: به رغم اینکه رای در سال 86 صادر شده اما از زمان صدور حکم محکوم متواری بوده است.

وی اظهار کرد: این فرد در قتل عمد مشارکت نداشته و رای قاتل اصلی قبلا صادر و اجرا گردیده اما در آن نزاع مشارکت داشته  و پرونده‌ای در این خصوص دارد که ادامه احکام صادر شده اجرا می‌شود.

طالعی گفت: دستگاه قضا با قاطعیت و جدیت با افرادی که به خصوص در مراسم عروسی شرب خمر  کرده و اقدام به نزاع‌های دسته جمعی کنند با قاطعیت برخورد می‌کند.

دادستان کاشمر با تاکید براینکه در اجرای احکام به خصوص حدود الهی هیچ تعارفی نداریم، افزود: اجرای حکم این فرد در ملاء عام بنا به نظر قاضیصورت گرفته است.

 

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *