نواقص اقتصادی نباید با معیارهای سیاسی سنجیده شود

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: از لحظه تحویل دولت یازدهم تاکنون هر روز یک موضوع خاص و ویژه‌ای کشور را دچار مشکلات کرده است اما رئیس جمهور توانسته موفق عمل کند.

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت درباره طرح موضوع ضرورت استعفاء رییس جمهور در بین برخی جریان ها و رسانه ها گفت: بنده دولت آقای روحانی را تاکنون با توجه به مسایل حاکم بر کشور موفق می‌دانم.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به اینکه، اظهار کرد: رئیس جمهور در شرایط سختی از نظر مسایل مالی، اقتصادی، خزانه، بدهی‌های دولت پیشین، شرایط سیاسی حاکم بر جامعه بین المللی، منطقه‌ای و سیاسی داخلی دولت را تحویل گرفت و معتقدم نسبتا موفق بوده و می توانست موفق‎تر هم باشد.

وی ادامه داد: از لحظه تحویل دولت یازدهم تا کنون هر روز یک موضوع خاص و ویژه‌ای کشور را دچار مشکلات کرده است اما رئیس جمهور توانسته موفق عمل کند.

عضو فراکسیون امید مجلس با تاکید براینکه امروز بسیاری از گروه‌های سیاسی متاسفانه قبل از اینکه به فکر منافع ملی باشند به فکر منافع جناحی و سیاسی خود هستند، گفت: آنها می‌خواهند از همین زاویه دولت را ناکارآمد نشان دهند در صورتی که امروز همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم و باید برای نجات کشور تلاش کنیم.

سبحانی‌فر تاکید کرد: متاسفانه یک سری بی‌مهری‌های سیاسی اتفاق میافتد که در جهت تامین منافع کشور نیست.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *