مشارکت 110 میلیارد تومان بخش خصوصی در گلبهار

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار از اجرای پروژه مشارکتی با بخش خصوصی به ارزش 110 میلیارد تومان طی 6 ماه گذشته خبرداد.

هومن گریوانی، با بیان این مطلب اظهار کرد: این شرکت با داشتن نیروهای متخصص توانستند در بین شرکت‌های عمران سطح کشور جز برترین‌ها انتخاب شود.

وی با بیان اینکه همچنین شهرداری و شرکت عمران با توجه به اهداف مشترک، تعاملات مناسبی را در جهت آبادانی در پیش گرفتند، عنوان کرد: امید داریم با آغاز به کار فعالیت شهردار جدید بیش از گذشته شاهد تحول در شهر جدید گلبهار باشیم.

در ادامه مریم شاهین‌فر عضو هیات مدیره شرکت عمران و شهرداری بیان کرد: این دو مجموعه باید به عنوان مکمل عمل کرده و از موازی کاری اجتناب کنند که این امر هیچ ثمر مثبتی بری شهر نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه طرح جامع شهر جدید گلبهار در سال 72 مصوب و در دو فاز تقریبا 2700 هکتار ار اجرایی کرده، خاطرنشان کرد: شهرهای جیدد از ابتدا دارای طرح مصوب بوده، اما تغییرات بسته به بافت شهر در چارچوب ظوابط و مقررات اجرا شده است.

در ادامه نیز برات‌علی خاکپور شهردار گلبهار اضافه کرد: با توجه به ظرفیت و توانمندی شرکت عمران و تجربه و تخصص پرسنل این شرکت امیدواریم بتوانیم با تعامل در سایه علم و تخصص در پیشبرد اهداف شهر گلبهار همکاری نماییم.

انتهای خبر/ایسنا

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *