لزوم کمک به ارتقاء شهرداری ها و دهیاری ها در راستای تحقق توسعه پایدار کشور

مدیرعامل سازمان همیاری شهردار یهای خراسان رضوی گفت: باید در جهت تقویت و کمک همه جانبه به شهرداری ها و دهیاری ها برای تحقق هرچه بیشتر توسعه پایدار کشور تلاش شود.

احمد یزدان پناه افزود: شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان نهادهای فعال و خدمتگذار در حوزه توسعه شهری و روستایی از اهمیت بالایی در عرصه های خدماتی، ایجاد رفاه اجتماعی، ارتقاء فرهنگی، رشد اقتصادی و … کشور برخوردارند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهردار یهای خراسان رضوی بر نقش موثر اعضای شوراها و کارکنان زحمتکش شهرداریها و دهیاریها در تامین بخش اعظمی از نیازهای اجتماعی مردم،تاکید کرد.

وی با بیان اینکه توسعه پایدار در سطح ملی در گرو پیشرفت و آبادانی شهرها و روستاهای کشور است، ادامه داد: باید ضمن بکار گیری تمامی ظرفیتهای منطقه ای و ملی، کلیه دستگاههای مرتبط نیز حمایتهای لازم را از شهردارها و دهیاریها داشته باشند تا بتوان از حداکثر توان این بخش مدیریتی در جهت توسعه همه جانبه کشور، بهره برد.

یزدان پناه افزود: سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی نیز در راستای رسالتهای خود آماده است به عنوان یک نهاد خدمتگزار، کلیه ظرفیتهای اقتصادی، علمی، مشاوره ای، پژوهشی، تولیدی، صنعتی، تجاری، گردشگری و عمرانی خود را برای کمک و پشتیبانی این دو نهاد به ویژه شهرداریهای استان به کار ببندد.

وی بر لزوم تقویت تعاملات بین سازمان همیاری و نهادهایی چون شهرداری و دهیاری های استان تاکید و خاطر نشان کرد: سازمان همیاری همانند بازویی قدرتمند از بدنه مدیریتی استان تلاش دارد، در مسیر اجرا و عملیاتی کردن برنامه های زیرساختی و توسعه ای در شهرها و روستاهای خراسان رضوی همراه و پشتیبان شهرداران و همچنین دهیاران باشد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهردار یهای خراسان رضوی خاطر نشان کرد: تحقق چشم اندازهای توسعه ای در خراسان رضوی، تنها با تعامل و همدلی روزافزون مردم و خانواده مدیریت شهری و روستایی امکان پذیر است که امیدواریم شاهد رسیدن به این مهم و ارائه خدمات بهتر به هم استانی های شریفمان در شهرها و روستاهای مختلف و همچنین زائران حریم پر برکت رضوی باشیم.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *