طرح موضوع عدم کفایت رئیس جمهوری ظلم به آقای روحانی است

عضو کمیسیون شوراهای مجلس معتقد است هرچقدر که دولت در برخی سیاست‌های خود ناموفق باشد، طرح موضوع عدم کفایت ریاست جمهوری حق آقای روحانی نیست.

حسین مقصودی  با انتقاد از طرح موضوع عدم کفایت رئیس جمهور گفت: معتقدم رسانه های معاند نظام بیش از آنچه در مجلس عنوان شد به این موضوع پرداخته و آن را بزرگ کردند.

نماینده مردم سبزوار، جوین و جغتای در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: علیرغم اینکه انتقادات زیادی از لحاظ سیاسی و اقتصادی به عملکرد دولت داریم و معتقدیم مبارزه با فساد چندان موفق نبوده، با شنیدن اینگونه مطالب آزرده خاطر شدیم.

وی افزود: دوستان، آگاهانه و ناآگاهانه نباید چنین موضوعی را مطرح می کردند چرا که علیرغم تمام انتقادات، طرح عدم کفایت ریاست جمهوری در حال حاضر به صلاح نبوده و حتی حق آقای روحانی نیست.

مقصودی در ادامه با بیان اینکه شاید کار دولت ایراداتی داشته باشد، عنوان کرد: با این حال شدت این ایرادات آن قدر نیست که بحث عدم کفایت مطرح شود بلکه باید همراه با سیاست های مقام معظم رهبری با اتحاد و همدلی در مقابله یاوه گویی های اسرائیل، ترامپ و عربستان حرکت کنیم.

وی ادامه داد: در کشتی انقلاب باید اتحاد و همدلی باشد و هرچه سریع تر باید این مباحث تمام شده و حتی تجزیه و تحلیل روی آن صورت نگیرد تا موضوع فراموش و آرامش به کشور بازگردد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه طرح عدم کفایت ریاست جمهوری مربوط به زمان بنی صدر به عنوان یک خائن به نظام مطرح شد، خاطرنشان کرد: عدم کفایت رئیس جمهور فقط زمانی مطرح می شود که مشکل در حد خیانت به نظام صورت گیرد نه برای آقای روحانی که فرزند انقلاب و نظام است و نباید به شخص ایشان ظلم شود.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *