شرکت‌کنندگان رالی مشهد- بیرجند آموزش می‌بینند

رئیس هئیت اتومبیلرانی و موتور سواری خراسان رضوی گفت: شرکت کنندگان رالی مشهد- بیرجند قبل از برگزاری این رالی آموزش می‌بینند.

رضا رمضانی در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی رالی مشهد- بیرجند که در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: رالی توس- خیام که در ایام نوروز بدون هیچ مشکلی برگزار شد و مورد استقبال قرار گرفت که این امر به دلیل آموزش شرکت کنندگان در رالی و پیش بینی موارد ایمنی خودروهای شرکت کننده بود.

وی ادامه داد: با توجه به تجربه این رالی اکنون نیز قبل از برگزاری رالی مشهد- بیرجند برای شرکت کنندگاه کلاس و دوره آموزشی برگزار خواهد شد و افراد توجیه می‌شوند و آموزش می‌بینند که در مسیر رالی علاوه بر رانندگی صحیح و پیشگیری از خطرات احتمالی، از طول مسیر هم لذت ببرند.

رمضانی یادآور شد: حواس پرتی رانندگان یکی از مهم ترین علت‌های تصادفات رانندگی است و با توجه به این که در رالی همه کمک می‌کنند تا قوانین و مقررات مسابقه رالی رعایت شود و برنده مسابقه شوند در کاهش حواس پرتی و رعایت سرعت مطمئنه تاثیرگذار است و به نوعی تمرین برای رانندگی مناسب است.

رمضانی با بیان این که در شهرهای تربت حیدریه، گناباد و قاین برنامه‌ریزی برای استقبال از شرکت کنندگان  رالی انجام شده است، افزود: 10 ایستگاه داوری در این مسیر داریم که در هر ایستگاه به طور میانگین 2 تا 3 نفر حضور دارند.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *