دو تیم مشهدی با هم یکی شوند

شهردار مشهد اعلام کرد برای رفع مشکلات مالی نماینده‌های لیگ برتری و لیگ یکی این شهر بهتر است این دو تیم در قالب یک تیم کارشان را دنبال کنند.

جواد وطن‌خواه، مدیر عامل باشگاه و یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پدیده جلسه‌ای با قاسم تقی‌زاده خامسی، شهردار مشهد برگزار کردند تا راجع به روند آماده‌سازی تیم و مشکلات مالی‌ای که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، گفت‌وگویی داشته باشند.

شهردار مشهد در این نشست ضمن حمایت از تیم پدیده در طول لیگ برتر، در پیامی به موضوعاتی که در جلسه با وطن‌خواه و گل‌محمدی عنوان کرده بود، اشاره داشت که مشروح آن را در زیر می‌خوانید:

سالها است که فوتبال و اصولا ورزش در دنیا موضوعی جدی شده و تیم‌های محلی در این میان جایگاه خاصی در بین شهروندان دارند و گاه فراتر از تیم ملی مورد عنایت است.

مردم عزیز مشهد خصوصا جوانان پُر شور بیشتر به دو تیم محلی مشکی‌پوشان و پدیده علاقه‌مند هستند، اما واقعیت این است که هنوز آماری که میزان محبوبیت تیم‌ها را به صورت مستند و قابل دفاع بیان کند، ندیده‌ام و پیام‌های مجازی نیز قابل استناد نیستند.

اما از آنجا که غالب کلانشهرها یک تیم مورد علاقه دارند که همه، اعم از هواداران، صنعتگران و بازرگانان شهرها ضمن هواداری، حمایت مالی هم می‌کنند، اما نمی‌شود که شهر ما دو تیم داشته باشد که یکی در لیگ برتر و دیگری در لیگ یک، ولی هردو بخاطر عدم حمایت جدی مالی زمین گیر باشند.

آقایان وطنخواه(مدیر عامل) و گل‌محمدی(مربی) و همکارانشان در تیم پدیده را در دفتر ملاقات کردم؛ زحمات زیادی برای تیم کشیده‌اند و مشکلات فراوانی خصوصا در تامین هزینه مالی تیم دارند؛ آقایان وطنخواه و گل‌محمدی انتظار داشتند مثل همه شهرها هواداران تیم کمک کنند وگرنه این مسیر قابل ادامه نیست، صحبت‌های زیادی شد و من هم نظراتم را در خصوص هر دو تیم عرض کردم که خلاصه‌اش این بود:

۱- علاقه‌ای به تیم‌داری در شهرداری ندارم، چون با تغییر مدیریت‌ها تیم دچار افت و خیز می‌شود ولی باید مشهد یک تیم موفق در لیگ برتر داشته باشد، حتما کمک خواهیم کرد که مشکلات به صورت تدریجی حل گردد.

۲- خوب است هردو تیم یکی شوند؛ تحت عنوان یک مؤسسه و یک نام فعالیت کنند؛ این مؤسسه می‌تواند مشترکا به یک نام جدید و یک هیأت مدیره توانمند اداره شود.

۳- هواداران خصوصا آنهایی که وضعیت مناسب مالی دارند، مثل همه شهرها باید از حمایت مالی تیم دریغ نکنند و شهرداری و شورای شهر هم قطعا وظیفه‌ای در این باب دارند که کمک خواهند کرد.

امیدوارم به زودی یک تیم مشهدی قوی و پُر توان در سطح کشور داشته باشیم که به جای نگرانی تأمین مالی، دغدغه پیروزی داشته باشد.

انتهای خبر/

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *